نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها باید ذیل ستاد پیشگیری این بیماری که تشکیل شده است، پای کار بیایند.
کد خبر: ۸۲۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ 25 February 2020

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حفظ سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند کرونا اولویت اول در این استان است.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در دیدار با مسئولان کمپین مقابله با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: سلامت و مقابله با عوامل تهدید کننده جدی مانند کرونا اولویت اول است، حتی اگر به جایی برسد که نیاز باشد نماز جماعت و نماز جمعه هم تشکیل نشود، نباید تشکیل بشوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر امنیت بهداشتی واجب‌تر از همه چیز است بنابراین همه باید پای کار باشند، هیچکس نباید در این شرایط مسئولیت گریز باشد، همه مسئولیت‌پذیر باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها باید ذیل ستاد پیشگیری این بیماری که تشکیل شده است، پای کار بیایند.

محمدی لایئنی گفت: همه باید توصیه‌های ستاد را انجام دهند، تریبون نماز جمعه در خدمت مقابله با این بیماری است، بنده و ائمه جمعه در خدمت این برنامه هستیم چراکه در حال حاضر از تمامی مسائل واجب‌تر است.

وی یادآور شد: علاوه بر بسیج دانشجویی تمامی تشکل‌های دانشجویی مثل انجمن اسلامی، کانون‌ها، بسیج اساتید و هیئت علمی‌ها باید پای کار بیایند تا با عزم همگانی با این بیماری مقابله کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار