تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید نشان دهد که اقتدار دارد. نمی‌گویم که تماشاگران در روند بازی بی‌تأثیر هستند، اما این به اندازه‌ای نیست که کسی بخواهد مثل سپاهانی‌ها قانون را زیر سؤال ببرد.
کد خبر: ۸۲۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 25 February 2020

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیمی که مدعی قهرمانی است باید اقتدار خود را به نمایش بگذارد چه تماشاگران در ورزشگاه حضور داشته باشند و چه نباشند.
حمید درخشان درباره اتفاقاتی که در دیدار روز یکشنبه سپاهان و پرسپولیس رخ داد و این بازی در نهایت برگزار نشد, گفت: به نظر من رخ دادن این اتفاقات خوب نیست. مسئله مشخص این است که ما خودمان باعث به وجود آمدن این مشکلات می‌شویم و خودمان را وارد این حاشیه‌ها می‌کنیم و تمرکز تیم‌‌ها را به‌هم می‌زنیم. من فکر می‌کنم خیلی فرقی نمی‌کرد که این بازی با تماشاگر باشد یا بدون تماشاگر که این‌قدر حاشیه و مشکلات سر آن به وجود آمد.

وی ادامه داد: به‌هرحال الان وضعیت اضطراری است و جان مردم مهمتر از هر چیزی. وقتی مرجعی می‌گوید که بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود, همه باید تابع این قانون باشند و هرکسی تخطی می‌کند باید با آن برخورد شود. حتی اگر عکس این موضوع هم رخ می‌داد و باشگاه پرسپولیس هم این اتفاقات را رقم می‌زد, باز هم من همین را می‌گفتم. باید همه به قانون احترام بگذاریم. وقتی می‌گویند به خاطر سلامتی مردم باید بازی بدون تماشاگر برگزار شود, همه باید تابع قانون باشیم.
پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: در این موقعیت نه تنها پرسپولیس و سپاهان، بلکه تمام باشگاه‌ها ملزم هستند تا به قانون احترام بگذارند و آن را اجرا کنند. همان‌طور که استقلال هم همان روز از قانون پیروی کرد و بازی‌اش را در ورزشگاه آزادی بدون حضور هواداران برگزار کرد و هیچ اتفاقی هم رخ نداد. وقتی به قانون احترام گذاشته نشود, مشکلات حاشیه‌ای به وجود می‌آید و مدام ادامه پیدا می‌کند. همان‌طور که می‌بینید هنوز مصاحبه‌ها، بیانیه دادن‌ها و حاشیه‌های دیگر ادامه دارد و تمام اینها برای این است که از قانون تبعیت نشده است.

«هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را شکست دهد.»، درخشان با بیان این جمله یادآور شد: هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید نشان دهد که اقتدار دارد. نمی‌گویم که تماشاگران در روند بازی بی‌تأثیر هستند، اما این به اندازه‌ای نیست که کسی بخواهد مثل سپاهانی‌ها قانون را زیر سؤال ببرد. با عدم اجرای قانون این مشکلات به وجود آمده است و هرکسی که تخطی کرده باید تنبیه و حتماً رسیدگی شود.

وی درباره اینکه فکر می‌کند چه کسی در این ماجرا مقصر است, تصریح کرد: پرسپولیس در ساعت مقرر وارد زمین شد و می‌خواست که بازی کند, بنابراین افرادی که تخطی کرده‌اند و در زمین حاضر نشده‌اند، مقصر هستند. البته دلایل‌‌شان باید منطقی و محکمه‌پسند باشد، اما شواهد این‌طور نشان نمی‌دهد.

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به اتفاقات دیدار داماش - پرسپولیس در فینال جام حذفی, تأکید کرد: اگر حالا این اتفاقات باب شده, برای این است که قانون تاکنون به خوبی اجرا نشده است. وقتی قانونی را وضع می‌کنید, باید اجرا کنید تا دیگر این اتفاق رخ ندهد. اگر قانون وجود دارد و قانونمند هستید باید آن را اجرا کنید.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار