بابل نخستین نقطه در مازندران بود که مشاهده مورد مشکوک به بیماری کرونا را داشت و پنجشنبه هفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد اعلام کرد که ۲ شهروند بابلی که به قم مسافرت داشتند به خاطر احتمال ابتلا به کرونا در قرنطینه قرار داده شدند.
کد خبر: ۸۲۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 25 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، ملاقات بیماران در همه بیمارستان‌های شهرستان بابل تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد.

روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل روز سه شنبه با انتشار اطلاعیه شماره ۱۰ اعلم کرد که جهت مراقبت از بیماران بستری و پیشگیری از ابتلاء به بیماری‌های عفونی، ملاقات و عیادت بیماران در کلیه بیمارستان‌های این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد.

این اطلاعیه شامل بیمارستان های دولتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بابل است.

شهرستان بابل نخستین نقطه در مازندران بود که مشاهده مورد مشکوک به بیماری کرونا را داشت و پنجشنبه هفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد اعلام کرد که ۲ شهروند بابلی که به قم مسافرت داشتند به خاطر احتمال ابتلا به کرونا در قرنطینه قرار داده شدند.

آمار افراد مشکوک در این شهرستان تا ۶ نفر هم رسیده ، اگر چه ۲ روز پیش یکی از افراد مشکوک مبتلا به کرونا در بابل پس از بازیابی بهبودی از قرنطینه خارج و به آغوش خانواده اش بازگشت.

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون ۱۰ مرحله در زمینه عملکرد این دانشگاه برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اطلاع رسانی کرده است.

بیمارستان میناگر بابل که در جوار بیمارستان آیت الله روحانی واقع ولی مستقل است ، به عنوان مرکز پذیرش بیماران مشکوک به کرونا تعیین شده است.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد. این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۹ دانشکده حدود چهار هزار دانشجو و ۳۶۰ عضو هیئت علمی دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار