مدراس و دانشگاه های استان تا پایان هفته تعطیل است، تداوم این تعطیلی با نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران بررسی و اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲ 25 February 2020

حسین_زادگان اظهار داشت :  با هماهنگی انجام شده با ستاد ملی مقابله با کرونا مقررشد در مبادی ورودی استان پایگاه ها و گیت های تست کرونا (http://www.upsara.com/images/g813770_20200224_234105.jpg) دایر شود، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر مازندران مسئولیت برپایی أین کمپ ها را برعهده دارند.

برگزاری هرگونه همایش، جشنواره، نمایشگاه و رویدادهای عمومی تا اطلاع ثانوی در مازندران ممنوع است.

مدراس و دانشگاه های استان تا پایان هفته تعطیل است، تداوم این تعطیلی با نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران بررسی و اعلام خواهد شد.

 اداره کل صمت موظف شد بر روند بهداشت عمومی اصناف نظارت کند و آگاهی های لازم را به بازار ارایه کند، نقل و انتقال پول در بازار هم باید با رعایت نکات بهداشتی انجام شود.

 هتل ها، اماکن اقامتی و پذیرایی، کافه ها و تالارها به لحاظ بهداشتی مورد بازرسی جدی مراکز بهداشت و درمان و صمت قراربگیرند.

 تا اطلاع ثانوی محیط_های_ورزشی و استخرها تعطیل خواهند بود.اماکن مذهبی هم با نظارت اوقاف مدیریت شوند و فعلا محل حضور پرتعداد مردم نباشند.

 از مسافران میخواهیم تا اطلاع ثانوی به مازندران سفر نکنند، بهترین مکان برای دور شدن از خطرات کرونا پرهیز از ترددهای غیر ضروری است.

 اقلام بهداشتی در #داروخانه ها نیز تامین شده است تا کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

 دستگاه های اجرایی و حتی خصوصی به دلیل تعطیلی مهد کودک ها زمینه دورکاری #مادران دارای فرزند زیر شش سال را اجرایی کنند.

 شهرداری های استان مکلف هستند تا ضدعفونی_خودروهای_حمل_و_نقل عمومی را مورد توجه جدی قرار دهند و با تبلیغات شهری زمینه آگاهی شهروندان را ارتقا بخشند.

 بانک ها و شرکت ملی پالایش و پخش نفت را مکلف هستند تا اصول بهداشتی بانک ها ،عابر بانک ها و جایگاه های عرضه سوخت را مورد توجه جدی قرار دهند.

 دانشگاه علوم پزشکی نسبت به سلامت و امور معیشتی کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند توجه ویژه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار