حتی دو بازیکن سپاهان هم نیامدند
با این وجود داواران را تا ۱۷:۲۰دقیقه نگه داشتم تا اگر تصمیمی گرفته شد بازی برگزار شود آماده باشیم. بنابراین اینکه می‌گویند داوران ساعت ۱۷ رفتند صحت ندارد.
کد خبر: ۸۲۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴ 24 February 2020

به گزارش تابناک مازندران به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ناظر داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: داوران را تا ۱۷:۲۰دقیقه نگه داشتم،این ادعا که داوران ساعت ۱۷رفتند کذب است.

 مسعود مرادی ناظر داوری بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: تا ساعت ۱۶:۱۵دقیقه زمان شروع بازی سپاهان نیامد. جلال مرادی ناظر بازی تصمیم گرفت بازی ۱۶:۴۵برگزار شود. نیم ساعت صبر کردیم و بعد وارد زمین شدیم. پرسپولبس هم به زمین آمد اما سپاهان نیامد‌.حتی دو بازیکن سپاهان هم نیامدند اما اثری از آنها ندیدیم.

وی افزود: نیم ساعت دوم که مطرح می‌کنند در اختیار داور است مربوط به داور است. مربوط به زمانی است که برای داور محرز شود، دو تیم آماده بازی هستند اما شرایط جوی یا عامل دیگری باید رفع شود اما ما با یک تیم طرف بودیم نه دو تیم. ما دیدیم تیم دیگری نیست و به رختکن رفتیم.

ناظر داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: با این وجود داواران را تا ۱۷:۲۰دقیقه نگه داشتم تا اگر تصمیمی گرفته شد بازی برگزار شود آماده باشیم. بنابراین اینکه می‌گویند داوران ساعت ۱۷ رفتند صحت ندارد.

وی ادامه داد: ما نشانه هایی از بازی در سپاهان ندیدیم‌. آنها به زمین نیامدند و وقتی ساعت۱۷:۲۰ ناظر بازی آقای جلال مرادی گفت بازی برگزار نمی شود ما رفتیم. سپاهان به گفته تابش ۱۶:۲۰دقیقه وارد استادیوم شد اما آنها اصلا به زمین نیامدند تا نشان دهند که بازی انجام می شود.با توجه به گزارش ناظر بازی تصمیم می‌گیرند.کمیته انضباطی همه مسائل را بررسی می‌کند‌‌ و بنده و ناظر بازی حقایق را گزارش کردیم.

مرادی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند سپاهان ساعت ۱۷ به زمین آمده اند و داوران نبودند قطعا کذب است. اگر این انفاقات از سوی تیمی در خارج از کشور یا بازی بین المللی رخ دهد جرایم سنگین هم برای تیمی که به زمین نیاید درنظر می‌گیرند.

برچسب ها: مسعود مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار