مسوولان نساجی در مورد حضور من روی نیمکت این تیم به جمع ‌بندی رسیده‌اند اما به دنبال این هستم برای رفتن از خوشه طلایی رضایت قلبی مدیران این تیم را جلب کنم.
کد خبر: ۸۲۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 24 February 2020

سرمربی تیم فوتبال خوشه‌طلایی گفت: اگر مدیران باشه خوشه طلایی رضایت بدهند مشکلی برای حضور در باشگاه نساجی مازندران نخواهم داشت.

«محمود فکری» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: با مدیران باشگاه نساجی مازندران جلسه‌ای داشتم و پیرامون هدایت این تیم صحبت کردم.

وی افزود: مسوولان نساجی در مورد حضور من روی نیمکت این تیم به جمع ‌بندی رسیده‌اند اما به دنبال این هستم برای رفتن از خوشه طلایی رضایت قلبی مدیران این تیم را جلب کنم.

سرمربی خوشه‌طلایی خاطرنشان کرد: اگر مدیران باشه خوشه طلایی رضایت بدهند مشکلی برای حضور در باشگاه نساجی مازندران نخواهم داشت.

فکری تصریح کرد: به زودی درباره رفتن به نساجی مازندران با مسوولان خوشه طلایی صحبت خواهم کرد و فکر نمی‌کنم مخالفتی در این باره صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: نساجی مازندران یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار فوتبال ایران است و تماشاگران فوق‌العاده‌ای دارد که قابل احترام و ستایش هستند.

«رضا مهاجری» هفته گذشته به دلیل بیماری از سمت سرمربیگری نساجی مازندران استعفا کرد و مسوولان باشگاه مازندرانی برای جانشینی مهاجری با چند گزینه وارد مذاکره شدند.

محمود فکری به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر امروز جلسه‌ای را با مدیران این تیم برگزار و پیرامون مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداخت.

فکری در حال حاضر هدایت تیم خوشه طلایی را در لیگ دسته‌اول بر عهده دارد.

برچسب ها: فکری ، نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار