کد خبر: ۸۲۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 24 February 2020

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز به عنوان اصلی‌ترین ورودی مازندران از پایتخت سنگین است.

طبق گزارش مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز دوشنبه ترافیک در محدوده سه راهی چلاو و پیچ پرن جاده هراز سنگین و تردد به کندی امکان پذیر است .

همچنین تردد خودرویی در محدوده های بائیجان ، زیارو ، شاهاندشت ، پلور و آب اسک جاده هراز در هر ۲ مسیر رفت و برگشت پرحجم و به صورت لحظه ای سنگین می باشد. 

بر اساس گزارش راهداری مازندران ترافیک در باقی محورهای استان مازندران از جمله کندوان، سوادکوه، کیاسر و همچنین ورودی های شرقی و غربی استان عادی و روان است. 

ترافیک جاده هراز درحالی است که از ساعت ۲۱ امشب تا پنج صبح فردا به مدت ۲ شب محور هراز برای عملیات تعمیراتی مسدود خواهد بود. 

گزارش ها نشان می دهد که ترافیک جاده هراز به دلیل تعداد بالای ورود مسافر به استان می باشد. این برای نخستین بار است که جاده هراز در وسط هفته و بدون تعطیلی تقویمی و رسمی با ترافیک سنگین مواجه است.

جاده هراز یا جاده ۷۷ مهم ترین و کوتاه ترین مسیر ورودی مازندران از پایتخت کشور است که از شهر رودهن در جنوبی ترین نقطه جاده آغاز و به شهر آمل در شمالی ترین نقطه خود ختم می شود. 

حدود ۶۰ کیلومتر از مسیر حدود ۱۴۰  کیلومتری جاده هراز جزو حوزه استحفاظی شهرستان آمل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار