اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد که جاده هراز از دوشنبه شب پنجم اسفند ماه به مدت ۲ شب بر روی تردد خودروها بسته می‎شود.
کد خبر: ۸۲۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 24 February 2020

بر اساس اطلاعیه اداره کل حمل و نقل جاده ای مازندران ، هر دو مسیر جاده هراز دوشنبه شب و سه شنبه شب از ساعت ۲۱ بسته می شود و این وضعیت تا ساعت پنج صبح ادامه خواهد داشت.

اداره کل راهداری مازندران علت بستن شبانه جاده هراز را انجام عملیات ایمنی و تعمیرات اعلام کرد و توضیح داد: عملیات تعمیر و اصلاح روشنایی سامانه ثبت تخلف و تهویه تونل انجام می شود.

راهداری مازندران تردد در جاده هراز را در ساعات روز آزاد اعلام و به رانندگان توصیه کرد در این مدت برای تردد شبانه از جاده کندوان یا سوادکوه استفاده کنند و به هیچ وجه وارد مسیر جاده هراز نشوند.

جاده ۷۷ یا جاده هراز به طول ۲۲۰ کیلومتر مهم‌ترین جاده دسترسی پایتخت به استان مازندران است. این جاده از دره رود هراز می‌گذرد و نزدیک‌ترین راه اصلی به قله دماوند است.

جاده هراز در کنار زیبایی‌های وصف ناپذیر طبیعی، آب و هوای سردسیر دلچسب و روستاهای زیبا، از یکی از نادرترین دره‌های کشور گذر می‌کند که دارای بناهای تاریخی بسیار است و قدمت برخی از آنها به سه هزار سال می‌رسد. این جاده به انتخاب مردم ایران در سال ۱۳۸۹ به عنوان زیباترین جاده کشور برگزیده شده است و سالانه میزبان دهها میلیون تردد است.

 

برچسب ها: جاده هراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار