هفتمین جشنواره ملی گل و گیاه روز یکشنبه با حضور تولیدکنندگان ۱۰ استان کشور در مصلی بابل گشایش یافت.
کد خبر: ۸۲۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 24 February 2020

به گزارش تابناک مازندران این جشنواره با حضور رازجویان معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران ، ولیزاده فرماندار ویژه شهرستان بابل، سید مجتبی حکیم شهردار بابل، اعضای شورای اسلامی شهر بابل وتولیدکنندگانی از استان های گلستان، البرز ،مرکزی، اصفهان، خراسان رضوی ، گیلان، مازندران و نیز دیگر استان ها در۱۳۰ غرفه آغاز بکار کرد.

براساس این گزارش رازجویان معاون هماهنگی عمرانی استانداری مازندران در حاشیه افتتاح این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: برپایی چنین جشنواره هایی واسطه گری را در صنعت گل و گیاه از بین می برد و شهروندان با قیمت مناسب تر می توانند محصولات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی همه ما باید تلاش کنیم تا در جهت رونق تولید و صادرات گل و گیاه تولید کنندگان را تشویق کنیم که برپایی این جشنواره ها برای تحقق این امر بسیار اثر گذار است.
وی بیان کرد: حضور تولید کنندگان ۱۰ استان برتر کشور در این جشنواره نشان می دهد که این جشنواره مورد استقبال تولید کنندگان و همچنین شهروندان قرار گرفته است و شهروندان می توانند در آستانه عید نوروز محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

شهرداربابل:

برگزاری نمایشگاه ملی گل و گیاه در بابل به مطالبه عمومی تبدیل شد

 

به گزارش تابناک مازندران، سیدمجتبی حکیم شهرداربابل نیز در خصوص برگزاری هفتمین نمایشگاه ملی گل وگیاه در بابل گفت:در حال حاضر برگزاری جشنواره بزرگ گل و گیاه در بابل به یک مطالبه عمومی و مردمی رسیده است که همه ما نسبت به این امر توجه جدی داریم .

وی افزود:مطالبه عمومی برای برپایی نمایشگاه گل و گیاه علاوه بر مردم شهر بابل ، در سطح ملی نیز می‌باشد.

شهردار بابل خاطرنشان کرد:شهروندان مازنی و بابلی از یک طرف و تولیدکنندگان از سراسر کشور از طرف دیگر به طور جدی پیگیر برگزاری این جشنواره هستند .

وی ادامه داد:برگزاری نمایشگاه ملی گل و گیاه در بابل سبب می شود دستاوردهای این حوزه و خدمات آن به مردم معرفی شود و از طرف دیگر تولید کنندگان محصولات خود را عرضه می‌کنند .

وی تصریح کرد:برگزاری نمایشگاه ملی گل و گیاه برای شهرداری بهره وری مالی ندارد اما آن چیزی که برای ما بسیار ارزشمند است، بهره مندی شهروندان از این نمایشگاه و همچنین رونق اقتصادی برای فعالان در این حوزه می باشد .

وی ادامه داد:در حال حاضر یکی از جدی‌ترین برنامه‌های شهرداری بابل استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه فضای سبز است که خوشبختانه در ماه‌های اخیر پیشرفتهای خوبی برای تحقق این امر انجام شد

شهرداربابل در پایان گفت:در هفته های آینده خبرهای خوشی برای مشارکت تنی چند از خیرین در حوزه فضای سبز برای مردم خواهیم داشت .

هفتمین جشنواره ملی گل و گیاه از امروز یکشنبه تا نهم اسفندماه برای بازدید علاقمندان در مصلی جمعه بابل دائر می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار