استاندار خوزستان گفت: در پاسخ به دغدغه مردم و التهاباتی که در جامعه در زمینه ویروس کرونا ایجاد شده است و با توجه به بارش های سنگینی که از دوشنبه و سه شنبه در بالادست استان رخ می‌دهد، تصمیم بر این شد که مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته تعطیل شوند.
کد خبر: ۸۲۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ 23 February 2020

غلامرضا شریعتی امروز (۴ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به درخواست هایی که والدین دانش‌ آموزان و مردم عزیز داشتند، یک جلسه کارشناسی سه ساعته با حضور تمام مسئولان ذیربط دانشگاهی، سیاسی، امنیتی و آموزش و پرورش در خصوص مسایل مرتبط استان تشکیل دادیم و در خصوص تعطیلی مدارس نظر کارشناسان بر این بود که با توجه به اینکه هیچ مورد مثبت ابتلا به کرونا در استان گزارش نشده و همه آزمایش ها منفی بوده است، نیازی به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها نیست.

وی افزود: اما در پاسخ به دغدغه مردم و التهاباتی که در جامعه ایجاد شده است و با توجه به بارش های سنگینی که از دوشنبه و سه شنبه در بالادست استان رخ می‌دهد، تصمیم بر این شد که مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته تعطیل اعلام شوند و شرایط را به نحوی ایجاد کنیم که دغدغه های روانی والدین و مردم خوزستان به حداقل برسند و پس از آن تصمیمات بعدی گرفته شوند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این تصمیم ما، در پاسخ به درخواست های مردم بوده و تاکید می‌کنم که نظرات کارشناسی و علمی بر این بوده که نیاز به تعطیلی نیست، چرا که مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در استان وجود ندارد.

شریعتی تاکید کرد: از مردم خواهش می کنیم تا آنجایی که امکان دارد از سفر به استان‌هایی که در آن موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا بوده، اجتناب کنند و از حضور در تشکل‌ها و جمع‌هایی که در آن تعداد زیادی جمعیت هست، پرهیز کنند تا شانس انتقال بیماری در استان به حداقل برسد.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از مردم عزیز استان، توصیه می‌کنیم که به توصیه های پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی با جدیت عمل کنند تا همچنان استان ما از این ویروس پاک بماند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: تا آنجا که امکان دارد تلاش های کارشناسان بهداشت را ارج بنهیم. از تلاش هایی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی در بخش‌های درمان، بهداشت و مدیریت و تلاش‌های گسترده آموزش و پرورش صمیمانه سپاسگزارم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار