مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که مراکز شبانه روزی بهزیستی استان برای تامین تجهیزات بهداشتی اعتبار حمایتی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 23 February 2020

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که مراکز شبانه روزی بهزیستی استان برای تامین تجهیزات بهداشتی اعتبار حمایتی دریافت می‌کنند.

فرزاد گوهردهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این اعتبار با هدف خرید لوازم و مواد بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مراکز شبانه روزی تخصیص می یابد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی مازندران دارای ۴۶ مرکز شبانه روزی است ، گفت : اعتبارات بهداشتی شامل تمامی مراکز شبانه روزی اعم از مراکز توانبخشی و همچنین مراکز نگهداری آسیب های اجتماعی می شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه اعتبارات بهداشتی طی چند روز آینده واریز خواهد شد ، تاکید کرد : این اعتبارات از سوی سازمان بهزیستی به صورت مستقیم به حساب مراکز واریز می شود.

گوهردهی همچنین از تعطیلی تمامی مراکز و مهدکودک های استان تا پایان هفته خبر داد و افزود: در صورت لزوم هرگونه تمدیدی به مردم اعلام خواهد شد.

وی مهم ترین اولویت بهزیستی را سلامت مددجویان عنوان کرد و گفت: هیچ چیزی مهم تر از امنیت مددجویان نیست و بهزیستی تمام تلاش خود را برای تامین سلامت جامعه هدف خود می کند.

گوهردهی گفت : تمامی پرسنل بهزیستی مازندران آموزش های لازم برای برخورد با موارد احتمالی ویروس کرونا را دیده اند و آمادگی لازم را دارند.

تعداد ۲۵۰ هزار نفر از مردم مازندارن تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند که از این تعداد ۵۸ هزار نفر دارای معلولیت حاد جسمی و حرکتی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار