رییس ستاد انتخابات فارس امروز سوم اسفندماه اسامی قطعی منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 22 February 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:احمدی زاده  گفت: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان علیرضا پاک فطرت با ۱۹۳۷۹۰ رای، روح الله نجابت با ۱۲۲۸۰۷ رای، جعفر قادری با ۱۱۶۶۸۴ رای و ابراهیم عزیزی با ۱۱۴۳۲۹ رای راهی بهارستان شدند.
در حوزه انتخابیه اقلید مسلم صالحی با ۱۴۸۸۰ رای، در حوزه آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان رحیم زارع با ۲۶۳۰۶ رای، در حوزه انتخابیه کازرون، کوه چنار فریدون عباسی با ۲۷۶۷۱ رای و در حوزه انتخابیه جهرم و خفر محمدرضا رضایی کوچی با ۳۹۹۴۰ رای اکثریت آرا را به خود اختصاص دادند.
در حوزه انتخابیه لارستان، گراش، خنج و اوز نیز حسین حسین زاده با ۲۸۳۹۹ رای ، در حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه عبدالعلی رحیمی مظفری با ۳۷۷۷۱ رای و در حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان، فرهاد طهماسبی با ۲۸۸۴۷ رای به مجلس شورای اسلامی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
همچنین در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد جلال رشیدی کوچی با ۳۲۴۶۹ رای، حوزه انتخابیه فسا حجت الله فیروزی با ۳۲۵۲۸ رای، در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین محمدمهدی فروردین با ۲۹۶۶۱ رای و در حوزه ممسنی و رستم مجید انصاری با ۵۰۰۰۸ رای به بهارستان راه پیدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار