سخنگوی دولت از اتاق اطلاع‌رسانی کرونا در وزارت بهداشت خبر داد و نوشت: برای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، از فردا (شنبه) اتاق اطلاع‌رسانی کرونا با حضور خبرنگاران در روابط عمومی این وزارتخانه تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۲۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ 21 February 2020

 

 

«علی ربیعی» شامگاه جمعه در رشته توییتی با تاکید بر اینکه «کرونا به همان اندازه که مسأله بهداشتی باشد، مساله‌ای اجتماعی- سیاسی است»، اظهار داشت: کرونا، ویروس کوری است که مرزهای طبیعی و اجتماعی را به رسمیت نمی‌شناسد؛ بین دولتی و مردمی، نظامی و غیرنظامی، اصلاح‌طلب و اصولگرا، بالاشهری و پایین‌شهری، زن ومرد، این قوم یا آن قوم و... تمایز قائل نمی‌شود.

سخنگوی دولت با بیان این که مقابله با این بیماری پروژه مشترک مردم و حاکمیت سیاسی است، خاطرنشان کرد: با مشارکت و اعتماد به نظام سلامت، در کنار اطلاع‌رسانی دلسوزانه و ایجاد شفافیت و عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت می‌توانیم دروازه‌های شیوع ویروس را ببندیم و با مشارکت همگانی برای مقابله با ویروس کور متحد شویم.

ربیعی با اشاره به این که ‏«هیچ کس در امان نیست و تنها در سایه اعتماد، مراعات و مراقبت، می‌توان دیواری برای دفاع برابر این ویروس ایجاد کرد»،اضافه کرد: مشارکت ملی توأم با اعتماد به یکدیگر است که مقابله با این بیماری ممکن می‌شود. وقتی موفق خواهیم شد که همه فکر کنند «کرونا مساله همه ماست.»

سخنگوی دولت از اتاق اطلاع رسانی کرونا در وزارت بهداشت خبر داد و نوشت: برای اطلاع رسانی دقیق و شفاف، از فردا (شنبه) اتاق اطلاع رسانی کرونا با حضور خبرنگاران در روابط عمومی این وزارتخانه تشکیل می‌شود.

وی با بیان این که «اطلاع‌رسانی غیرمسئولانه‌ای که از سوی برخی صورت می‌گیرد به مردم و اقدام مشترک همگی ما و حل مساله هیچ کمکی نمی‌کند»،تاکید کرد: ما به مشارکت ملی نیاز داریم و به یاد داشته باشیم که با ویروسی بی‌تفاوت نسبت به هر تفاوت اجتماعی و انسانی روبه‌رو هستیم.

ربیعی بیان کرد: از نزدیک شاهدم وزارت بهداشت با صداقت و شفافیت کامل در مواجهه با این ویروس عمل می‌کند. آن‌ها که بی‌اعتمادی‌ می‌پراکنند، رفتاری غیرسازنده وغیرخیرخواهانه انجام می‌دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار