کد خبر: ۸۲۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 21 February 2020

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم استان را در انتخابات خوب دانست و گفت: پیش بینی می شود درصد مشارکت از متوسط استانی دوره های قبل فراتر رود.

حسین حسن نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از پنج حوزه اصلی انتخابیه داشتم، خوشبختانه مشارکت مردم خوب بوده و قعا این میزان مشارکت در ساعت‌های تمدید شده شتاب بیشتر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون میزان مشارکت به ۴۰ درصد نزدیک تر می‌شود، تصریح کرد: انشاءلله در ساعات باقی مانده به مشارکت قابل قبولی خواهیم رسید و پیش بینی می‌شود این میزان مشارکت از متوسط استانی دوره‌های قبل فراتر رود.

حسن نژاد یادآور شد: خوشبختانه تعامل خوبی بین مجموعه و عوامل برگزاری انتخابات با هیئت‌های نظارت و بازرسی وجود دارد و رصد دقیقی از حوزه‌ها وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استانداری مازندران با عنوان اینکه برخی مشکلات گزارش شده در حوزه‌ها و شعبات اخذ رأی جزئی بود، افزود: هیچ مسئله‌ی که انتخابات را با مشکل مواجه کند نداشتیم.

وی با بیان اینکه ساعت رأی گیری در شعبات اخذ رأی در استان تا ۲۰ تمدید شده است، گفت: احتمال تمدید این زمان در برخی حوزه‌های انتخابیه وجود دارد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار