انتخابات مجلس در مازندران
این نامزد مجلس یازدهم که پیش از این در کارنامه اش سابقه مدیریت فرهنگی در مازندران و تهران را دارد .
کد خبر: ۸۲۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 20 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، صلاحیت یکی از نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران پس از پایان زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی تایید و به وی ابلاغ شد.

 این نامزد از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس در غرب استان مازندران زمانی تایید صلاحیتش به وی ابلاغ شد که به دلیل اتمام زمان قانونی تبلیغات ، فرصتی برای معرفی خود به رای دهندگان نداشت.
این نامزد مجلس یازدهم که پیش از این در کارنامه اش سابقه مدیریت فرهنگی در مازندران و تهران را دارد ، در گفت و گو با خبرنگارایرنا اعلام کرد که از ادامه رقابت های انتخاباتی کناره گیری نخواهد کرد و طبق قانون نامش در فهرست نامزدهای این حوزه انتخابیه در شعب اخذ رای در معرض دید رای دهندگان قرار خواهد گرفت.
وی افزود که تایید صلاحیتش از سوی شورای نگهبان کمتر از پنج دقیقه زمان باقی مانده به پایان رقابت های انتخاباتی به وی اعلام شده و تا پایان نیز در گردونه رقابت های انتخاباتی حضور خواهد داشت.
شایعه تایید صلاحیت و حضور این نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر و چالوس از مدت ها قبل وجود داشت.
از حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر و چالوس که یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، ۱۸ نفر داوطلب شدند.
تا زمان ارسال خبر ۴۰ نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران از ادامه رقابت های انتخاباتی انصرف دادند و همچنان ۱۳۱ نفر در این گردونه حضور دارند.

 ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار