انتخابات مجلس در مازندران
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران بیش از 72 درصد از رای دهندگان در این رویداد سیاسی شرکت کردند و امیدواریم این بار نیز بیش از این میزان مشارکت داشته باشیم.
کد خبر: ۸۲۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 20 February 2020

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران گفت: تمام تجهیزات و امکانات برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه سال جاری در این خطه شمال کشور فراهم شد.

حسین حسن نژاد روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارایرنا افزود: تعرفه های مورد نیاز به حوزه های انتخابیه ارسال شد و نیروهای انسانی اعم از نظارت، اجرایی، بازرسی و امنیتی نیز برای حضور در شعب اخذ رای ساماندهی شدند.
وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات 57 هزار نفر نیروی انسانی کار برگزاری و امنیت انتخابات را در سه هزار و 80 شعب اخذ رای ثابت و سیار در استان مازندران بر عهده دارند.
ارسال صندوق به مناطق صعب العبور
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندارمازندران خاطرنشان کرد: برای مناطق روستایی صعب العبور و کوهستانی که اغلب دارای شعب اخذ رای سیارند، طبق قانون یک روز قبل از رای گیری می تواند صندوق اخذ رای به همراه نیروهای شعب اعزام شوند که این کار با هماهنگی فرمانداران در حال انجام است.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی تمام امکانات و تجهیزات فیزیکی و نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم در استان مازندران فراهم شده است و هیچ مشکلی برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی در استان گزارش نشده است.
نشست با تریبون داران و سمن ها برای مشارکت حداکثری
حسن نژاد اظهارداشت: در راستای فراهم کردن مشارکت حداکثری رای دهندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نشست هایی با افراد با نفوذ و تاثیر گذار به خصوص کسانی که تریبون در اختیار دارند، برگزار شد تا بتوانیم با بهره گیری از تاثیرگذاری آنها فراخوان برای حضور گسترده مردم داده شود که این کار نیز انجام شد.
وی اضافه کرد: همچنین نشست هایی را با تشکل های مردم نهاد ، دانشجویان و رای اولی ها نیز در استان مازندران با هدف ایجا انگیزه برای مشارکت در انتخابات برگزار شد و تاثیرگذاری این گروه های سنی و تشکل ها در جامعه دارند، خودشان می توانند تا حد زیادی تبلیغات موثر برای مشارکت حداکثری مردم در این رویداد سیاسی داشته باشند.
معاون استاندار مازندران اظهارداشت: تجربه 10 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مازندران نشان می دهد که مردم این خطه شمال کشور با حساسیت هایی که نسبت به سرنوشت کشور دارند، در انتخابات حضور گسترده و حداکثری داشتند.
حسن نژاد افزود : در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران بیش از 72 درصد از رای دهندگان در این رویداد سیاسی شرکت کردند و امیدواریم این بار نیز بیش از این میزان مشارکت داشته باشیم.
امین رای مردم
رییس ستاد انتخابات مجلس در مازندران می گوید: ما به رای دهندگان اطمینان می دهیم که با تمام وجود از تک تک آرای آنها همانگونه که بر روی برگه اخذ رای نوشته شد، حفاظت می کنیم و امین آرای انها خواهیم بود.

حسن نژاد افزود : قطعا هر آنچه که مردم با رای حداکثری خود انتخابات کردند، مورد اعتماد و تایید تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان مازندران است و ما خود را امانتدار آرای مردم می دانیم و اجازه هیچ گونه دستیازی به این امانت را نخواهیم داد.
در مازندران 133 نامزد مجلس یازدهم در 9 حوزه انتخابیه برای کسب 12 کرسی نمایندگی مردم این استان در مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار