شرایط جوی در ارتفاعات محور هراز و کندوان بارش برف است و در مابقی مناطق از جمله حد فاصل تونل وانا تا منظریه و پل زنگوله تا هزارچم بارش های پراکنده باران وجوددارد.
کد خبر: ۸۲۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 20 February 2020

فرمانده پلیس راه استان مازندران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات استان گفت : در حال حاضر جاده های استان بویژه در مناطق بالادست و ارتفاعات لغزنده است .

سرهنگ علیرضا قدمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به شرایط بارانی و برفی در تمامی جاده های مازندران ، رانندگان پیش از حرکت به این استان استعلام های لازم در خصوص وضعیت هوا و راه ها را از مراجع رسمی کسب بکنند که حین تردد در این استان با مشکلی مواجه نشوند .

وی ادامه داد : علاوه بر رعایت این نکات، رانندگان به همراه داشتن وسایل و تجهیزات مورد نیاز همچون زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را از یاد نبرند .

فرمانده پلیس راه مازندران به پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان اشاره و تصریح کرد: بارش های برف در ارتفاعات از امروز تا فردا شدت می گیرد و نیاز است که رانندگان در رعایت نکات ایمنی سفر در جاده دقت بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد : در حاضر ترافیک در جاده های مازندران عادی و روان است و مشکلی در تردد این مسیرها وجود ندارد .

مرکز مدیریت راههای مازندران نیز به عادی بودن ترافیک در جاده های استان اشاره کرد و افزود : شرایط جوی در ارتفاعات محور هراز و کندوان بارش برف است و در مابقی مناطق از جمله حد فاصل تونل وانا تا منظریه و پل زنگوله تا هزارچم بارش های پراکنده باران وجوددارد.

مدیریت راههای مازندران شرایط جوی گردنه گدوک را نیمه ابری تا ابری همراه با بارش برف گزارش کرده است.

هم اکنون هوای ساری ، مرکز مازندران ابری است که بارش باران و وزش باد برای عصر امروز پیش بینی شد .

کمینه و بیشینه دمای امروز ساری ۵ و ۱۳ درجه سانتی گراد است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار