تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس یازدهم در استان در فضای آرام و با شور و نشاط خوبی در حال انجام است و تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات گسترده به هیات های اجرایی نرسیده است.
کد خبر: ۸۲۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 19 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران گفت: ۳۰ نفر از نامزدهای مجلس یازدهم در این استان از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.

حسین حسن نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۱۴۱ کاندیدای مجلس یازدهم همچنان در گردونه رقابت های انتخاباتی در استان مازندران حضور دارند و سرگرم تبلیغات شان هستند.
وی خاطرنشان کرد : طبق قانون، نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح اول اسفندماه ۲۴ ساعت قبل از زمان اخذ رای می توانند تبلیغات انتخاباتی خود را ادامه دهند و پس از این ساعت هر گونه تبلیغات انتخاباتی ممنوع و تخلف محسوب می شود.
معاون استاندارمازندران اظهارداشت: براساس قانون تخلفات انتخاباتی نیز از سوی شعب ویژه رسیدگی مستقر در دادگستری های کل استان مازندران بررسی و با متخلفان نیز طبق قانون برخورد می شود.
عدم تایید صلاحیت فرد جدید
رییس ستاد انتخابات مازندران در مورد برخی اخبار انتشاری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر تایید صلاحیت ۲ کاندیدای مجلس یازدهم در این استان گفت: تاکنون اسامی جدیدی از سوی شورای نگهبان به هیات های اجرایی مبنی بر تایید صلاحیشان برای انتخابات ۹ حوزه انتخابیه مازندران اعلام نشده است.
حسن نژاد افزود: چنانچه افراد جدیدی صلاحیتشان مورد تایید شورای نگهبان برسد، باید نامه مکتوب آن به وزارت کشور و هیات های اجرایی در سطح استان ها و شهرستان ها اعلام شود که چنین موردی در استان مازندران اعلام نشده است.
فضای آرام تبلیغات انتخاباتی
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندارمازندران گفت : تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس یازدهم در استان در فضای آرام و با شور و نشاط خوبی در حال انجام است و تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات گسترده به هیات های اجرایی نرسیده است.
حسن نژاد ابراز امیدواری کرد تا تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی در ساعات باقی مانده نیز با همین روند آرام و به دور از تنش ادامه داشته باشد و نیروهای انتظامی در سطح حوزه های انتخابیه نیز با آمادگی کامل برای تامین امنیت این فضا تلاش خوبی داشتند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در مازندران برگزار می شود و مازنی ها در این روز ۱۲ نماینده خود را برای کرسی مجلس شورای اسلامی انتخاب می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار