بازیکن جنوبی سابق استقلال با گلزنی در آن دیدار جنجالی و گرفتن بازوبند کاپیتانی از فرهاد مجیدی خبرساز شد و اکنون که بحث مربوط به دوپینگ در آن بازی داغ است به آن پاسخ داده است.
کد خبر: ۸۲۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱ 19 February 2020

به گزارش تابناک مازندران،  بعد از سال‌ها بار دیگر ماجرای مربوط به دوپینگ استقلالی‌ها و استفاده از ماده جک تری دی داغ شده است و امیرآبادی به عنوان یکی از متهمان آن ماجرا به این موضوع دامن زده است. اسماعیل شریفات یکی از بازیکنانی است که در آن بازی جنجالی که با شکست سه بر صفر پرسپولیس همراه شد، برای آبی‌ها گل زد و در نهایت نیز بازوبند کاپیتانی را از فرهاد مجیدی مزد این گلزنی را از شماره هفت محبوب استقلالی‌ها گرفت.

 اسماعیل شریفات مهاجم اسبق تیم استقلال تهران در گفتگو با ایلنا، درخصوص استفاده بازیکنان سابق استقلال در ابتدای دهه 90 از پودرهای مکمل جک تری دی (jack3d) که طی روزهای اخیر به دنبال اظهار نظر مهدی امیرآبادی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: من این را به شما بگویم که نه از این پودرها استفاده کردم و نه نام آن را شنیده‌ام. من طی این چند روز شنیدم که همه‌جا از این پودرها صحبت می‌کنند. من واقعا نمی‌دانم ماجرا چیست و هیچ زمان از چنین پودری استفاده نکرده‌ام.

او در پاسخ به این سوال که در رختکن از بازیکنان شنیده بوده که چنین پودری مصرف می‌کنند یا خیر پاسخ داد" نه، به هیچ عنوان از هیچ یک از بازیکنان نشنیده بودم که چنین پودری وجود دارد. من نمی‌توانم تایید کنم که چه بازیکن استفاده کرده یا نکرده چرا که من در جریانش نیستم. اگر آقای امیرآبادی گفتند که مصرف کردند پس به استناد صحبت‌هایش، ایشان از این مکمل استفاده کرده‌اند.

بازیکن سابق استقلال تهران در واکنش به اظهارات علیرضا نورمحمدی، مدافع سابق پرسپولیس که اعلام کرده آبی پوشان در همان شهرآورد مشکوک بودند، گفت: من در نیمه دوم به بازی آمدم و اگر اشتباه نکنم دقیقه 70 یا 80 بود و بیشتر از 40 - 50 دقیقه بازی نکردم. به نظرم 60 یا 70 دقیقه چیزی نداشت که بخواهم دوپینگ کنم. حالا راجع به بقیه اظهارنظری ندارم.

شریفات در پاسخ به این سوال که با مطرح شدن چنین ماجرایی استقلال وارد حاشیه شده است، گفت: نمی‌دانم که این ماجرا از کجا آب می‌خورد. من دیگر دوست ندارم راجع به بقیه صحبت کنم. در حال حاضر هیچ کس و هیچ چیزی بیشتر از شاهین بوشهر برایم اهمیت ندارد و هر اتفاقی در فوتبال بیفتد به من ارتباط ندارد. من نیاز به تیمی داشتم که کمک حالم باشد و شاهین بوشهر به من کمک کرد. خداراشکر الان هم تمام تلاشم را به کار گرفته‌ام که آنها را خوشحال کنم. الان به آنها مدیونم و هیچ تیم دیگری را مانند شاهین دوست ندارم. به این خاطر است که وقتی برای نخواستن من دعوا بود شاهین من را پذیرفت و دوباره در این تیم زنده شدم. حتی بیشتر از بارسلونا و لیورپول در حال حاضر شاهین بوشهر را دوست دارم.

بازیکن سابق پیکان درخصوص اینکه اعلام کرده بود برخی از بازیکنان پیکان برای شکست این تیم اهمیت قائل نمی‌شدند، گفت: به هر حال کاملا مشخص است که آنها بد نتیجه گرفته‌اند. منظورم این بود که آنها همدل نبودند. در یک مقطعی خوب نتیجه گرفتند اما از یک زمانی شما چه تمرین خوب انجام می‌دادید یا خیر، هیچ تغییری در ترکیب بازنده ایجاد نمی‌شد. منظورم همین بود که پس برخی از بازیکنان می‌دانستند که تلاش کنند یا نکنند در ترکیب هستند. شما ببینید وقتی یک تیمی چند بازی نتیجه نمی‌گیرد یک تلنگری می‌خورد و تغییر در آن ایجاد می‌شود اما ببینید که طی 10 هفته اخیر ترکیب تقریبا ثابت بوده است. باز هم می‌گویم که در حال حاضر هیچ تیمی مانند شاهین برای من مهم نیست.

ایلنا

برچسب ها: دوپینگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار