یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش برابر شارجه امارات در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم.
کد خبر: ۸۲۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 18 February 2020

 یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش برابر شارجه امارات در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. هدفمان گرفتن سه امتیاز بود. اما بعد از گل دوم نتوانستیم تمرکز خوبی داشته باشیم. مشکلی که داشتیم عدم تمرکز بعد از زدن گل بود. اگر تمرکز را حفظ میکردیم می‌توانستیم بازی را ببریم.در این دو بازی ۴ گل خورده ایم و خیلی ساده گل خورده ایم و باید بیشتر روی تمرکز کار کنیم و ساده امتیاز از دست داده ایم.

اخبار ورزشی - او ادامه داد: در نیمه دوم باز هم می‌توانستیم به گل برسیم ولی موفق نبودیم.بازی زیبایی بود و فکر می کنم تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند لذت بردند. بعد از گذشت دو هفته از لیگ قهرمانان، شناخت خوبی از تیم‌ها پیدا کرده‌ایم و تازه این بازی‌ها برای ما شروع شده است. برنامه بازی ها طوری است که به ضرر تیم‌های ایرانی است.

سرمربی پرسپولیس افزود: شک نکنید اصلی‌ترین تیمی که شانس صعود از این گروه را دارد ما هستیم. با الدحیل و الشارجه در تهران هم بازی کنیم و معتقدم با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم آنها را ببریم. ما پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم. ضمن اینکه من همیشه به بازیکنانم اعتقاد داشته‌ام. همچنین باید دو بار با التعاون بازی کنیم و شانس داریم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. به نظر من با تمرکز بیشتر و کمی شانس شانس اصلی صعود از گروه ما هستیم.

گل محمدی درباره دریافت گل‌های زیاد در سه بازی قبلی گفت: در سه بازی قبلی ۶ گل خورده ایم و این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس آمار خوبی نیست. بخشی از این گل‌ها شاید بخاطر مسائل تاکتیکی است بخشی هم به عملکرد خط دفاع و تمرکز بازیکنان برمی‌گردد. باید در تمرینات بهتر کار کنیم. همانطور که گفتید در بخش هجومی بهتر شده‌ایم و راحت‌تر موقعیت ایجاد می‌کنیم ولی در بخش دفاع اشکالاتی هست که پشت بازیکنانمان موقعیت ایجاد می‌شود. باید روی این مسائل بیشتر کار کنیم تا دوباره از این ناحیه ضربه نخوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض سیدجلال حسینی هم گفت: سیدجلال یک مصدومیت جزئی ‌داشت که نمی‌دانم در چه حدی است. احساس درد داشت و به همین دلیل بین دو نیمه تعویض شد.

 

برچسب ها: یحیی گل‌محمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار