تیم فوتبال سپاهان ایران در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد شکست خورد.
کد خبر: ۸۲۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 18 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، دو تیم السد قطر و سپاهان ایران در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان ژاوی به پایان رسید.

داور: عزیز عظیموف (ازبکستان)

کمک‌ها: روسلان سیراتزیدینوف - عاشور عثمانوف (ازبکستان)

کارت زرد: محمدطیبی از سپاهان

کارت قرمز: -

گل‌‌ها: اکرم عفیف(51) و حسن الهیدوس(72 و 78) برای السد

ترکیب سپاهان ایران: پیام نیازمند، محمدطیبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مرتضی منصوری(70-رضا میرزایی)، امیدنورافکن، مهدی کیانی، سروش رفیعی(59-سجادشهباززاده)، محمدمحبی، سیدمحمدرضا حسینی و علی قربانی(83-حسن الغسانی)

سرمربی: امیرقلعه‌نویی

ترکیب السدقطر: سعد الشیب، طارق سلمان، پدرو میگل(83-حمید اسماعیل)، بوعلام خوخی(76-محمد جادوآ)، یاسر عیسی، گابی فرناندز، جونگ وو ینوگ، نام تائه هی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف(86-هاشم علی)، بغداد بونجاح

سرمربی: ژاوی هرناندز

دقیقه2

اکرم عفیف روی اشتباه خط دفاعی سپاهان صاحب توپ شد و با نفوذ به محوطه جریمه زردپوشان در موقعیت تک به تک با نیازمند قرارگرفت اما ضربه او را دروازه بان سپاهان دفع کرد و مانع گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه6

اکرم عفیف بازهم روی اشتباه مدافعان سپاهان پا به توپ وارد محوطهاین تیم شد و در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت اما اینبار هم شوت او را دروازه‌بان سپاهان دفع کرد.

دقیقه8

حرکت خوب محمدرضا حسینی و نفوذ او به محوطه جریمه السد، با یک سانتر تندوتیز و خطرناک همراه شد که این توپ با دفع مدافعان حریف راهی کرنر شد.

دقیقه12

سانتر خطرناک از جناح راست محوطه جریمه سپاهان را نیازمند با خروجی به مقع به خوبی جمع کرد.

دقیقه33

بغدادبونجاح می‌رفت که در محوطه رجیمه سپاهان صاحب توپ شود و در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار بگیرد اما تکل به موقع مصلح توپ او را راهی کرنر کرد.

دقیقه34

نفوذ حسینی به داخل محوطه جریمه السد او را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما شوت این بازیکن که در حالت نامتعادل زده شود، با اختلاف از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه35

شوت نام تائه از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلاف اندک از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه38

ضربه سر سعید آقایی با بی دقتی راهی به دروازه حریف راه پیدا نکرد.

دقیقه41

سانتر دقیق و زمینی حسینی درون محوطه جریمه السد به محبی رسید اما او از این موقعیت عالی گلزنی استفاده نکرد و توپ را به بیرون زد.

دقیقه44

بونجاح در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد اما ضربه را نیازمند دفع کرد. در ادامه ضربه اکرم عفیف نیز با سیو عالی نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه46

کار ترکیبی بازیکنان السدموقعیت خطرناکی را در محوطه جریمه سپاهان به وجود آورد اما دخالت به موقع مدافعین سپاهان مانع از شوتزنی مهاجم حریف شد.

دقیقه51

اکرم عفیف روی غفلت منصوری و پاس دقیق بونجاح صاحب توپ شد و به محوطه جریمه سپاهان نفوذ کرد تا در مصاف تک به تک با نیازمند این بار دروازه او را با ضربه چیپ باز کند.

دقیقه57

تائه هی در محوطه جریمه سپاهان وروی تعلل مدافعان این تیم صاحب موقعیت شوتزنی شد اما شوت خطرناک او با واکنش خوب نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه62

شوت سرکش کیانی از پشت محوطه رجیمه السد با واکنش خوب دروازه‌بان این تیم راهی به دروازه پیدا نکرد و در ادامه نیز قربانی نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

دقیقه67

ارسال خطرناک از جناح چپ محوطه رجیمه السد، با ضربه سر محمدطیبی در محوطه جریمه حریف همراه شد اما توپ سرگردان را مدافع تیم قطری برگشت داد.

دقیقه72

ارسال بغداد بونجاح از جناح راست محوطه جریمه سپاهان در موقعیت مشکوک به آفساید به حسن الهیدوس رسید تا او با ضربه پشت پا دروازه نیازمند را باز کند.

دقیقه77

شوت گابی از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلاف کم از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه78

اکرم عفیف با عبور از مدافعان سپاهان و نفوذ به داخل محوطه جریمه سپاهانتوپ را در فضای خالیبه هیدوس رساند تا شماره 10 السد به راحتی گل شوم تیمش و گل دوم خودش را به ثمر برساند.

دقیقه80

ضربه سر خطرناک سجاد شهباززاده با اختلاف اندک از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه86

شوت خطرناک جادوا از پشت محوطه جریمه سپاهان با واکنش خوب نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه 1+90

شوت خطرناک و فنی بونجاح با واکنش خوب نیازمند راهی به دروازه سپاهان پیدا نکرد. در این دقیقه حسن الهیدوس به علت مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد تا السد 10نفره بازی را ادامه بدهد.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار