رئیس حوزه انتخابیه نوشهر چالوس و کلاردشت از کاندیداها و طرفداران آنها خواست از تخریب کاندیداهای دیگر خودداری کنند و به اعلام برنامه ها خود پرداخته و در این زمینه نکات اخلاقی و ارزش های اسلامی را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۲۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 18 February 2020

رییس حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: ۱۰۲ هزار و ۹۶۱ نفر از جمعیت شهرستان نوشهر واجد شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

عبدالصمد صفرنژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۵۱ هزار و ۸۱۲ نفر مرد و ۵۱ هزار و ۱۴۹ نفر زن واجد شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نوشهر می باشند.

وی با اشاره به تعداد شعبه‌های اخذ رای برای یازدهمین دوره مجلس در شهرستان نوشهر گفت‌: تعداد ۹۶ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد ۴۰ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار هستند که مربوط به شهر نوشهر و بخش مرکزی است.

فرماندار شهرستان نوشهر گفت: تعداد هشت شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار نیز برای بخش کجور این شهرستان در نظر گرفته شده است که از مناطق ییلاقی نوشهر محصوب می شود.

صفرنژاد در خصوص تعداد شعبه های اخذ رای در دیگر شهرستان این حوزه انتخابیه هم گفت : برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس 103 شعبه اخذ رای در شهرستان چالوس و 22 شعبه نیز در شهرستان کلاردشت مستقر می شود.

وی تصریح کرد: بیش از چهار هزار نفر در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس وکلاردشت برگزاری انتخابات این دوره مجلس را بر عهده خواهند داشت که در قالب نیروهای اجرایی، نظارتی و بازرسی و ماموران شعب فعالیت دارند.

مجریان انتخابات باید بی‌طرفی را رعایت کنند

فرماندار نوشهر بر رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات در حوزه انتخابیه تاکید کرد و گفت‌: همه اعم از مجریان ، ناظران و بازرسان انتخابات باید تلاش کنند تا انتخابات این دوره با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

وی بر عدم رفتارهای تخریبی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها تاکید کرد و گفت: کارکنان و روسای دستگاه‌های اجرایی از حضور در ساعت اداری برای طرفداری از کاندیداها خودداری کنند و در صورت نیاز می توانند از مرخصی استفاده کنند.

رئیس حوزه انتخابیه نوشهر چالوس و کلاردشت از کاندیداها و طرفداران آنها خواست از تخریب کاندیداهای دیگر خودداری کنند و به اعلام برنامه ها خود پرداخته و در این زمینه نکات اخلاقی و ارزش های اسلامی را رعایت کنند.

۱۳ نامزد تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان در حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت با یکدیگر رقابت می کنند.

شهرستان نوشهر ، چالوس و کلاردشت یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و فرمانداری شهرستان نوشهر نیز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه چالوس و کلاردشت و نوشهر انتخاب شده است .

بر اساس برنامه زمان بندی ، تبلیغات رسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه گذشته شروع شد و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه اول اسفند ادامه دارد.

ایرنا

برچسب ها: شهرستان نوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار