مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در همایش تجلیل از بانوان این شرکت در ساری گفت: خانواده اساس و بنیان اصلی جامعه است.
کد خبر: ۸۲۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 18 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، رضا غفاری عصر امروز در همایش تجلیل از بانوان شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه تربیت و توانمندسازی نسل آینده مهمترین وظیفه بانوان است، اظهار کرد: بانوان شرکت با توسل و توکل به حضرت زهرا (س) بتوانند مسئولیت تربیت و توانمند سازی نسل آینده را به‌خوبی انجام دهند.
وی روز زن هر سال را روزی پر از معنویت و خاطره و افتخار یاد کرد و اهمیت این روز را به یمن روز ولادت حضرت زهرا (س) بانوی نمونه اسلام به عنوان روز مادر و روز زن بسیار حائز اهمیت خواند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: با توانمندی که در بانوان این شرکت وجود دارد باید نقش خود را در چشم انداز ۱۴۰۴ به‌خوبی ایفا کنند تا بتوانیم به اهداف بزرگی که ترسیم کرده‌ایم، برسیم.
غفاری به اهمیت مدیریت مصرف و نقش بانوان در فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف پرداخت و گفت: بانوان نقش مهم و تاثیرگذاری در مصرف برق دارند چراکه به عنوان همسر، مادر و یک زن ایرانی در خانواده و اجتماع و اقتصاد خانواده تاثیر گذار بوده و می‌توانند نقش مهمی در تحولات جدی برای اصلاح الگوی مصرف داشته باشند.
وی همدلی و همراهی را از مولفه‌های موفقیت در کارها دانست و از بانوان شرکت خواست تا با وفاق و همدلی و انسجام خاصی در تحقق اهداف شرکت حرکت تا مجموعه شرکت با هم افزایی بیشتر به سند چشم انداز سال ۱۴۰۴ برسد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از افزایش تعداد بانوان تحصیل کرده، آموزش دیده و فرهیخته در این شرکت خبر داد و افزود: اگر بهره‌مندی لازم از توانمندی‌های آنان صورت نگیرد قطعا سرخوردگی‌هایی را به وجود خواهد آورد که ضررهای جبران ناپذیری را برای شرکت در بر خواهد داشت.
غفاری گفت: از این پس بانوان می‌توانند در فراخوان انتخاب و انتصاب در ستاد و امورهای توزیع شرکت کنند و در انتخاب و انتصاب هیچ تفاوتی از حیث جنسیت قائل نخواهیم شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در پایان با اهدا لوح و هدایا از بانوان این شرکت قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار