ما قول می‌دهیم اگر امیرآبادی مصاحبه کردن را متوقف کند، داستان جک‌تری‌دی خود به خود جمع خواهد شد. زورتان به پیشکسوت خودتان نمی‌رسد، یقه تلویزیون را می‌گیرید؟
کد خبر: ۸۲۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ 17 February 2020

باشگاه استقلال ساعاتی قبل از بازی با الاهلی یک بیانیه تند و تیز علیه تلویزیون صادر کرد و پرسید چرا صبح بازی این تیم با الاهلی عربستان مهدی امیرآبادی را آورده‌اند روی آنتن شبکه دو و او را در مورد جک‌تری‌دی و دوپینگ سوال‌پیچ کرده‌اید. در این بیانیه کلی هم طعنه و کنایه زده شده به مسابقه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا که صداوسیما به آن بازی به اصطلاح «نگاه ملی» داشت. اول اینکه توضیح بدهیم رویه صداوسیما در مورد آن بازی را نپسندیدیم. مسابقه باشگاهی حتی اگر بین دو تیم از دو کشور مختلف باشد، باز ربطی به منافع ملی و این داستان‌ها ندارد.

از اینکه بگذریم بهتر است استقلالی‌ها به جای حمله به دیگران، امیرآبادی را مهار کنند که تازه در این سن و سال از مصاحبه خوشش آمده و هی دارد آشی را که پخته هم می‌زند! ما قول می‌دهیم اگر امیرآبادی مصاحبه کردن را متوقف کند، داستان جک‌تری‌دی خود به خود جمع خواهد شد. زورتان به پیشکسوت خودتان نمی‌رسد، یقه تلویزیون را می‌گیرید؟

بعد هم بهتر است تنظیم‌کننده بیانیه استقلال یادش نرود شب بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و الهلال، برنامه نود که قطعا از برنامه صبحگاهی شبکه دو خیلی پربیننده‌تر بود، داستان محرومیت طارمی و پرسپولیس را شخم زد. اگر قرار است غیررنگی و منصفانه نگاه کنیم، بهتر است همه چیز را کنار هم قرار بدهیم، اما اگر فقط می‌خواهیم جلوی عوام‌الناس ژست تعصب بگیریم، داستان فرق می‌کند.
بانک ورزش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار