جشنواره بانوی تراز انقلاب برای نخستین بار در استان مازندران شامگاه روز گذشته ۲۷ بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با حضور مهمانان ویژه و معرفی بانوان تراز انقلاب این استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 17 February 2020

جشنواره بانوی تراز انقلاب برای نخستین بار در استان مازندران شامگاه روز گذشته ۲۷ بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با حضور مهمانان ویژه و معرفی بانوان تراز انقلاب این استان برگزار شد.

مریم عابدزیدی دبیر جشنواره بانوی تراز انقلاب در مازندران در خصوص این جشنواره در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره با ۵ هدف مهم از قبیل، توانمند سازی زنان در عرصه‌های سبک زندگی، عفاف و حجاب، پاسخ به سوالات و شبهات دانشجویان در مسائل زنان، تبیین هویت فعلی زن مسلمان در اجتماع و برگرداندن هویت واقعی به او، شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) در همه ابعاد زندگی و تبیین نگاه اسلام و غرب به زن برگزار شد.

وی تصریح کرد: تبیین ملموس ویژگی‌های حضرت زهرا سلام الله علیها برای دختران و زنان، تبیین الگوی بانوی انقلابی و کمک به بازیابی هویت حقیقی زن مسلمان از نتایج و پیامدهای مورد انتظار اجرای این برنامه است.

دبیر جشنواره بانوی تراز انقلاب در مازندران در خصوص بخش‌های مختلف این جشنواره خاطرنشان کرد: بخش‌های مسابقه جشنواره شامل هنرهای تجسمی (پوستر، عکس، نقاشی، طراحی)، ادبیات (شعر، داستان)، ادبیات نمایشی (فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی)، فیلم صد ثانیه‌ای، انیمیشن، فیلم سوژه موبایلی، پادکست و مقاله‌نویسی بود.

عابدزیدی گفت: آثار از طریق دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان‌ها به دبیرخانه و یا پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش ارسال شده است.

وی همچنین در ارتباط با نحوه داوری و برگزاری جشنواره عنوان کرد: مهلت ارسال آثار ۵ بهمن ماه، داوری از ۷ الی ۲۰ بهمن بوده است و جشنواره شامگاه روز گذشته ۲۷ بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی و با حضور مهمانان ویژه و معرفی بانوان تراز استان برگزار شده است.

دبیر جشنواره بانوی تراز انقلاب در مازندران افزود: دانشجویان از دانشگاه‌های گوناگون شهرستان‌های بهشهر، قائمشهر، بابل، آمل، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، رامسر در بخش مسابقات جشنواره شرکت کردند و آمار نهایی آثار جمع‌آوری شده جشنواره ۴۳۰ اثر بود.

عابدزیدی همچنین در ارتباط با توانمندی سازی و آگاهی بخشی به دانشجویان یادآور شد: از اول مهر ۹۸ تا کنون حدود شصت برنامه در قالب کارگاه ، نشست، کرسی آزاد اندیشی در موضوعات تخصصی زنان با محوریت جشنواره بانوی تراز انقلابی در سطح دانشگاه‌های استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم به نفرات برتر جشنواره نیز جوایز ارزنده اهداء شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار