انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه هفته جاری دوم اسفند در سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۲۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 17 February 2020

رییس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت که تبلیغات انتخابات در این استان در فضای آرام در حال برگزاری است.

حسین حسن نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اگرچه در این فضا برخی تخلفات تبلیغاتی نیز از سوی کاندیداها یا هوادارانشان وجود دارد ، ولی این تخلفات ضمن این که با تذکر ناظران و بازرسان انتخاباتی مواجه می شود، در روند انتخاباتی تاثیر گذار نیست.
وی نمونه این تخلفات را چسباندن پوسترهای تبلیغاتی در فضاهای ممنوعه اعلام کرد و اظهار داشت : این گونه تخلفات در تبلیغات انتخاباتی در اکثر دوره ها وجود داشت.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مازندران افزود : با این وجود فضای تبلیغاتی در این استان با شور و حرارتی خوبی در حال انجام است و طبق قانون تبلیغات می تواند تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه اول اسفند ماه ادامه داشته باشد.
تخریب دولت برای رای آوری
رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران در مورد تخریب عملکرد دولت از سوی برخی کاندیداها هم گفت : متاسفانه این فعالیتها بدعتهای بر جای مانده در تبلیغات از سوی برخی کاندیداها است که به جای بیان عملکرد و برنامه های خود برای قوه مقننه بیشتر به دنبال تخریب دولت هستند.
حسن نژاد افزود : انتقاد منصفانه عملکرد دولت امری عادی و مورد استقبال دولتمردان است، ولی تخریب دولت و یا حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دور از اخلاق و رقابت های انتخاباتی است.
وی همچنین سند زدن عملکرد مثبت اجرایی و خدماتی دولت به نام خود را از سوی برخی کاندیدای مجلس از دیگر بدعت های فضای تبلیغاتی دانست و اظهار داشت : متاسفانه هم تخریب و هم سند زدن عملکرد دولت به نام خودشان در اکثر انتخابات وجود داشت.
معاون استاندار مازندران اضافه کرد : ما از فضای شور و نشاط تبلیغاتی کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان مازندران استقبال می کنیم و تلاش می شود تا این فضا به گونه ای پیش برود که زمینه ساز حضور گسترده واجدین شرایط اخذ رای در پای صندوق ها باشد.
حسن نژاد گفت : نیروهای انتظامی و نظامی ما نیز با حضور فیزیکی و نامحسوس خود امنیت فضای تبلیغات انتخاباتی را تامین کردند و با وجود این که در برخی شهرها تبلیغات میدانی کاندیدا ترافیک خودرویی نیز ایجاد می کند، این نیروها با سعه صدر امور را به گونه ای مدیریت می کنند که مشکلی ایجاد نشود.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه هفته جاری دوم اسفند در سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای کشور برگزار می شود.

بر اساس آمارهای رسمی بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان مازندران واجد شرایط رای دادن هستند که ۱۱۴ هزار نفر از این رای دهندگان برای نخستین بار شرایط حضور در صندوق رای را دارند.
در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران ۷۲ درصد از واجدین شرایط رای خود را به صندوق انداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار