مهم تر از اختصاص تسهیلات جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغالزایی است که باید درا ین زمینه نهادهای متولی نظارت مستمر و پیگیر داشته باشند.
کد خبر: ۸۲۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 17 February 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران ، حسن خیریانپور در کمیته نظارت تسهیلات روستایی افزود : در سال های اخیر تسهیلات در بخش روستایی به خصوص اشتغالزایی جهش بزرگی داشته است که نتیجه آن بازگشت معکوس به روستاها و همچنین تقویت اقتصاد روستایی بودیم.

وی گفت : در دولت تدبییر و امید تا کنون تعداد یکهزار و  ۵۰۴ طرح تولیدی ، صنعتی و گردشگری بزرگ استان حدود سه هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات روستایی دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی افزود : علاوه بر این تسهیلات ، تعداد ۲ هزار و ۲۲۹ طرح خرد نیز موفق به جذب ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل سهمیه نهادهای حمایتی شدند.

رییس کمیته نظارت تسهیلات روستایی مازندران گفت : مهم تر از اختصاص تسهیلات جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغالزایی است که باید درا ین زمینه نهادهای متولی نظارت مستمر و پیگیر داشته باشند.

خیریانپور همچنین از مجریان طرح خواست تا در خصوص نتیجه بخش بودن این طرح ها تولیدی و اشتغالزایی حتماً تعهد شده اقدام کنند.

علاوه بر این اخیریانپور به مدیرکل تامین اجتماعی استان ماموریت داد در این خصوص ورود نموده و تحقق اشتغال تعهد شده را کنترل و در صورت عدم اجرای تعهد اشتغال، مراتب تخلف به بانک عامل برای اقدامات بعدی ابلاغ شود .

استان مازندارن دارای بیش از سه هزار روستا است که ۴۳ درصد جمعیت سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری استان را در خود جای داده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار