دیدار تیم های رئال مادرید و سلتاویگو درحالی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ تمام شد که گل مساوی تیم میهمان در دقیقه ۸۵ درون دروازه کهکشانی ها جای گرفت.
کد خبر: ۸۲۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۰ 17 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، شاگردان «زین الدین زیدان» که در این فصل از رقابت های لالیگا رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی با بارسلونا مدعی همیشگی این رقابت ها دارند بامداد دوشنبه درحالیکه از حریف نه چندان مطرح خود پیش بودند با دریافت گل دقایق پایانی بازیکنان حریف بازی برده مقابل این تیم را با تساوی عوض کردند.

«تونی کروس» در دقیقه ۵۲ و «سرخیو راموس» در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی برای کهکشانی ها در این دیدار گلزنی کردند.

«فیودراسمولف» در دقیقه ۶ و «سانتی مینا» که دردقیقه ۸۳ به عنوان بازیکن جانشین برای سلتاویگو به بازی گرفته شد در دقیقه ۸۵ نیز گل های تیمشان را درون دروازه کهکشانی ها جای دادند.

بازیکنان رئال که برای افزایش فاصله خود با بارسلونا درصدرجدول به پیروزی این دیدار نیاز فراوان داشتند بازی را خوب شروع کردند اما در دقیقه ۶ «فیودر اسمولف» برای سلتاویگو گلزنی و کهکشانی ها را که انتظار این گل را نداشتن مبهوت فرصت طلبی خود کرد.
شادمانی اسمولف پس از گلزنی به رئال مادرید

در ادامه این بازی هرچند برتری آماری رئال بر سلتاویگو محسوس و به چشم می آمد اما آنان به گل نرسیدند و با شکست در نیمه نخست راهی رختکن شدند.

شاگردان زیدان که از شکست یک بر صفر برابر حریف سخت کوش خود ناراضی بودند نیمه دوم را توفانی آغاز کردند و خیلی زود هم به گل رسیدند.

در دقیقه ۴۸ «سرخیو راموس» مدافع پیش تاخته این تیم برای کهشکانی ها گلزنی کرد اما داور با بازبینی دقیق تر صحنه گل که از روی VAR صورت پذیرفت آن را نپذیرفت.

با این همه یاران راموس که در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» از میزبان خود پذیرایی می کردند نا امید نشدند و به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه ۵۱ «تونی کروس» برای آنان گلزنی و بازی را به تساوی کشاند در این صحنه که با پاس در عمق «کریم بنزما» درمحوطه جریمه آغاز شد «مارسلو» از سمت چپ نفوذ کرد و با پاس به بیرون خود کروس را در موقعیت گلزنی قرار داد و این گل به ثمر رسید.
خوشحالی راموس پس از به ثمر رساندن ضربه پنالتی

دردقیقه 65 و به دنبال خطای دروازه بان سلتاویگو به روی «ادن هازارد» در محوطه جریمه داور به سود رئال اعلام ضربه پنالتی کرد که راموس این ضربه را به زیبایی درون دروازه جای داد و تیمش را پیش انداخت.

در ادامه باز هم رئالی ها تیم برتر میدان بودند آنان که بازی چشم نوازی را مقابل دیدگان هواداران خودی به نمایش گذاشته بودند چندین موقعیت دیگر برای گلزنی بدست آوردند ولی به گل نرسیدند.

در حالیکه بازی در دقایق پایانی دنبال می شد مینا برای سلتاویگو به میدان آمد و ۲ دقیقه پس از حضورش در زمین برای تیمش در دقیقه 85 گلزنی و بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان زیدان که از کسب این نتیجه ناراضی بودند برای به ثمر رساندن گل پیروزی حملات دیگری را برروی دروازه حریف طراحی و یک بار بنزما و بار دیگر مارسلو در موقعیت مناسب برای گلزنی قرارگرفتند اما با توجه به دفاع منطقی بازیکنان سلتاویگو این فرصت ها از آنان گرفته شد تا تغییری در نتیجه دیدار حاصل نشود این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

رئال مادرید با کسب تساوی در این دیدار ۵۳ امتیازی شد و همچنان درصدر باقی ماند.

سلتاویگو نیز با کسب یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه برابر کهکشانی ها ۲۱ امتیازی شده و جایگاه هفدهم را نزد خود حفظ کردند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار