ستاد انتخابات کشور یک شعبه اخذ رای را برای اقلیت‌های مذهبی در شهر ساری مرکز استان مازندران پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۸۲۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸ 16 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، اقلیت های مذهبی مستقر در استان مازندران و شهرستان ساری که تعدادشان به کمتر از یکصد نفر می رسد می توانند برای رای به نمایندگانشان در مجلس شورای اسلامی به این شعبه ویژه اخذ رای که در خیابان رودکی ( شهبند) ساری پیش بینی شد، مراجعه و رای خود را به صندوق بیاندازند.
براساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان ساری ، ۸ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی کار برگزاری انتخابات اقلیت های مذهبی را در تنها شعبه اخذ رای در مرکز استان مازندران بر عهده دارند.
تک شعبه اخذ رای برای اقلیت های مذهبی
رییس هیات بازرسی انتخابات مازندران می گوید : در این استان سه هزار و ۸۱ شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش بینی شد که یک شعبه مربوط به اقلیت های مذهبی شمال ایران است که در ساری مستقر است.
حسن خیریانپور در گفت و گو با ایرنا گفت: هموطنان اقلیت های مذهبی می توانند در روز اخذ رای با مراجعه به شعبه ویژه رای خود را به صندوق بیاندازند.
مازندران شعبه فرعی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای ارامنه منطقه شمال است .
اقلیت های دینی ایران در مجلس شورای اسلامی پنج کرسی در اختیار دارند.
تا پیش از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شعبه ویژه اخذ رای اقلیت های مذهبی در غرب استان مازندران مستقر بود که از دوره دهم به شهرستان ساری مرکز استان انتقال داده شد و این دومین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است که هموطنان اقلیت های مذهبی می توانند رای خود را در ساری به صندوق اخذ رای بریزند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار