شهروند شیرگاهی خودروی خود را مقابل دادگستری مازندران آتش زد عکس آرشیوی است و مربوط به صحنه آتش زدن خودروی توصیف شده در خبر نیست.
کد خبر: ۸۲۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ 15 February 2020

ایرنا - یک شهروند شیرگاهی روز شنبه در یک اقدام اعتراضی خودروی شخصی‌اش را مقابل ساختمان دادگستری استان مازندران واقع در خیابان مازیار ساری به آتش کشید.

شاهدان عینی به خبرنگار ایرنا گفتند که این شهروند پیش از آتش زدن خودروی خود که از نوع " ام . وی . ام " بود ، کاغذ نوشته نسبتا بزرگی در دست داشت که در آن ادعاهایی را علیه دادگستری شهرستان محل سکونتش مطرح کرده بود.

اگر چه این اقدام فرد معترض سبب شد تا جمعیت رهگذر و مراجعین به دادگستری مازندران دقایقی در محل جمع شوند ولی بلافاصله سربازان ، نگهبانان و مسئولان حفاظت و حراست دادگستری در محل حاضر شدند و فرد معترض را با خود بردند.

بنا بر این گزارش ، این حادثه همزمان با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه در دادگستری مازندران رخ داد.

حجت الاسلام هادی صادقی امروز برای رونمایی از طرح " هر مسجد یک حقوقدان " در مازندران به ساری سفر کرد. همزمان با حضور وی مسجد دادگستری مازندران هم افتتاح شد.

شاهدان عینی گفتند که حدود ۱۵ دققیه پس از این که فرد معترض خودروی خود را به آتش کشید ، خودروی آتش نشانی برای خاموش کردن آتش در محل حاضر شد.

خودور آسیب دیده پس از خاموش شدن آتش از جلوی دادگستری مازندران منتقل شد.

مرکز فرماندهی آتش نشانی شهر ساری نیز در پیگیری خبرنگار ایرنا تایید کرد که پس از اعلام آتش گرفتن خودرو و درخواست کمک در مقابل ساختمان دادگستری مازندران ، ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی از ایستگاه های صفر ۱ و صفر ۳ به محل حادثه اعزام شدند و آتش را خاموش کردند.

یکی از دست اندرکاران دادگستری مازندران هم ضمن تایید این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت که فرد معترض دستگیر شده است و درحال حاضر موضوع در دست پیگیری و اقدامات لازم است.

برچسب ها: شهروند شیرگاهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار