در این جشنواره ۳۱۶ عکس، ۳۱۶ گزارش، ۲۳ کلیپ، ۳۰ مستند و ۱ عدد موشن گرافی ارائه شد.
کد خبر: ۸۲۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 15 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، مسئول بسیج رسانه مازندران از مشارکت حداکثری خبرنگاران وابسته به انقلاب این استان در اولین جشنواره ابوذر خبر داد.

عبدالمهدی حق شناس صبح امروز در مراسم اولین جشنواره ابوذر مازندران که در مجتمع رفاهی فرهنگی دانشگاه آزاد سما چالوس برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت در جشنواره ابوذر نشان از تعدد خبرنگاران وابسته به انقلاب در مازندران دارد.

وی تصریح کرد: اختتامیه اولین‌جشنواره رسانه‌ای ابوذر با همکاری بسیج رسانه مازندران در چالوس با حضور مسئولان و خبرنگاران این استان برگزار شده است.

مسئول بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: رسانه‌های غرب به شدت تهاجمش را در کشور شروع کرده اما ما خبرنگارانی داریم ‌که اجازه نمی‌دهند رسانه‌های غربی پا بگیرند.

حق شناس افزود: خط مقدم جبهه رسانه به عهده ماست و جشنواره ابوذر صرفا جشنواره رقابتی نیست و برای هر چه پرشکوه‌تر بودن این جشنواره رسانه‌ها حضور حد اکثری داشتند.

وی با بیان اینکه اولین جشنواره ابوذر از مرداد سالجاری آغاز و ۷۳۷ اثر تحویل شد، ادامه داد: در این جشنواره ۳۱۶ عکس، ۳۱۶ گزارش، ۲۳ کلیپ، ۳۰ مستند و ۱ عدد موشن گرافی ارائه شد.

مسئول بسیج رسانه مازندران در گلایه از برخی خبرنگاران استان گفت: برخی با بد اخلاقی‌های ادبی در این‌ جشنواره شرکت می‌کنند اما نتایج اعلام رتبه‌ها توسط ۵ داور بوده که مرحله اول مشهد و مرحله دوم در تهران انجام شده است که نشان از داوری عادلانه خواهد بود.
اطلاع رسانی به موقع وظیفه رسانه است
عابدین داغمه‌چی فرمانده سپاه شهرستان چالوس در ادامه مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تقدیر از حضور اصحاب رسانه در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر تصریح کرد: وظایف رسانه‌ها اطلاع رسانی به موقع و دقیق، دشمن شناسی و ایجاد فضای مناسب برای آزادی بیان به شرطی که قربانی خصومت‌ها نشود، است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش سواد رسانه‌ای با نگاه ویژه به این موضوع، در مدرس کار خوبی بود که بسیج رسانه در مازندران اجرایی کرد./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار