تساوی نساجی در بازی خانگی هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پس از دو شکست متوالی این تیم ، احتمال جدایی سرمربی قرمزپوشان مازندرانی را افزایش داده است.
کد خبر: ۸۲۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 15 February 2020

تهدید نرم هیات مدیره باشگاه نساجی در نشست پس از شکست تیمشان در بازی هفته نوزدهم برابر شاهین شهرداری بوشهر ته جدولی به همراه شعارهای روز جمعه هواداران قرمزپوشان مازندرانی از سکوهای شهید وطنی پس از تساوی تیمشان در بازی خانگی هفته بیستم برابر پارس جنوبی جم مبنی بر درخواست کناره گیری کادر فنی ، به نظر می رسد تا حدودی رضا مهاجری سرمربی نساجی را به درب خروجی این تیم نزدیک کرد.
اگرچه به دنبال این زمزمه های پس از بازی برابر شاهین شهرداری بوشهر قائم مقام باشگاه بلافاصله برای جلوگیری از حواشی پیش از دیدار خانگی برابر پارس جنوبی جم این خبر را تکذیب کرد، ولی چند ساعت بعد مدیرعامل باشگاه در مصاحبه با یکی از سایت های ورزشی مازندران به طور ضمنی این التیماتوم را تایید کرد.
حال به نظر می رسد با کشیده شدن اعتراض هواداران نساجی به کادر فنی نسبت به بازی های ضعیف این تیم در سه دیدار اخیر نیم فصل دوم که در از زمان حضور نساجی در لیگ برتر در سال گذشته تاکنون سابقه نداشت، احتمال جدایی سرمربی این تیم را قوت بیشتری بخشید و پیش از نیز انتظار می رفت هر نتیجه ای جز پیروزی می تواند جدایی اعتراض هوادران و جدایی کادر فنی را به دنبال داشته باشد.
روزهای سخت نساجی
هواداران نساجی قائمشهر که به دلیل بازی ضعیف تیمشان در سه دیدار اخیر نیم فصل دوم ، از بازی خانگی هفته بیستم برابر پارس جنوبی جم استقبال سردی داشتند و با وجود رایگان شدن تماشای این دیدار تعداد تماشاگران نسبت به بازی های قبلی کاهش چشمگیری داشت ، ادامه کار را برای کادر فنی این تیم مازنی دشوار می کند، بویژه این که تیم نساجی پس از این بازی باید دو دیدار خارج از خانه را در برابر تیم های تبریزی ماشین سازی و تراکتور در هفته ۲۱ و ۲۲ برگزار کند.
علاوه بر این ، تیم نساجی در سه دیدار آینده نیز بازی های دشواری را با تیم های خوزستانی به ترتیب فولاد ( باخت در بازی رفت) ، نفت مسجد سلیمان ( باخت در دیدار رفت ) و صنعت نفت آبادان

( تساوی در خانه) دارد.

دیدار با فولاد که سرمربیگری آن را جوادنکونام بر عهده دارد به نظر می رسد از بازی با دو تیم دیگر خوزستانی برای نساجی سخت تر باشد، چرا که در زمان سرمربیگری نکونام در نساجی بود که این تیم به لیگ برتر صعود کرد و پس از آن نیز در نیم فصل اول حضور نساجی در لیگ برتر در کادر فنی این تیم مازنی حضور داشت ولی به دلیل نامعلومی در نیم فصل دوم از نساجی جدا شد و جایش را به مجید جلالی داد.

مشکلی برای جدایی از نساجی ندارم
سرمربی نساجی مازندران که به بازی ضعیف تیمش در هفته های اخیر مورد پرسش خبرنگاران در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش با پارس جنوبی جم در استادیوم شهید وطنی قائمشهر هم قرار گرفت ، گفت که در صورتی که باشگاه و یا حتی هواداران نخواهند که در تیم باشد، کناره گیری خواهد کرد.
رضا مهاجری گفت : اگر هواداران و یا حتی باشگاه و رسانه ها فکر می کنند که با رفتن من مشکلات تیم نساجی در نتیجه گیری رفع می شود، حاضرم برای نساجی و هوادارانش خودم را فدا کنم و تا زمانی هم که در فوتبال حضور دارم، روزهای خوب نساجی از یادم نخواهد رفت و این تیم در گوشه ای از قلبم جای خواهد داشت.
وی افزود : همیشه بر این باور بودم که تیم نساجی قائمشهر با هواداران خوبش از همه چیز و کس مهمتر است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این تیم در سطح بالای فوتبال ایران باقی بماند و هیچ کس برای رسیدن این هدف نباید مانع باشد.
مهاجری گفت : نساجی در نیم فصل اول مشکلات زیادی از لحاظ مدیریتی داشت، ولی واگذاری باشگاه به مالک جدید ( حدادیان ) وضعیت تیم خوب شد و تمام مطالبات گذشته پرداخت شد و مشکلی نداریم و تعدادی از بازیکنان جدید به ما اضافه شدند و اینها باید با تیم هماهنگ شوند و یک مقداری زمان می برد؛ چرا که برخی از بازیکنان از جمله حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس که ما نیم فصل اول به دنبالش بودیم و نتوانستیم به دلایلی جذبش کنیم در نیم فصل دوم نیز با تاخیر به تیم ما اضافه شد.
مهاجری اظهارداشت : روی هم رفته من امید به برگشت تیم به روزهای خوب دارم، ولی باید تا حدی صبور باشیم و بزودی با مسئولان باشگاه در مورد آینده تیم صحبت می کنم و هر آنچه که اتفاق بیفتد، مشکلی ندارم، ولی من آدم زیربار رفتن التیماتوم نیستم.
نساجی بازی هفته بیستم را روز جمعه ۲۵ بهمن ماه برابر تیم پارس جنوبی جم با تساوی صفر- صفر به پایان برد و این تساوی پس از دو شکست متوالی تیم در هفته های گذشته باعث اعتراض هواداران و سردادن شعارهایی علیه کادر فنی و برخی از بازیکنان شد به گونه ای که برخی از این هواداران خواهان کناره گیری رضا مهاجری سرمربی نساجی از این تیم شدند.
در حالی هواداران این روزها از روی سکوها به دلیل نتایج ضعیف تیمشان خواهان کناره گیری رضا مهاجری از سرمربیگری نساجی هستند، که وی در نیم فصل اول به دلیل مشکلات مدیریتی و مالی دو بار از ادامه فعالیتش در باشگاه به طور ضمنی استعفا کرد که هر بار با پادرمیانی یکی از مسئولان استانی و یا مالکان باشگاه به تیم برگشت.
این نخستین بار پس از حضور نساجی در لیگ برتر است که هواداران با شعارهایی بی محابا خواهان کناره گیری کادر فنی تیمشان به دلیل نتیجه ضعیف هستند.
تیم نساجی از ۲۰ بازی رقابت های لیگ برتر با ۲۰ امتیاز در رده ۱۱ جدول قرار دارد و در هفته بیست یکم در تبریز میهمان تیم ماشین سازی تبریز است./ایرنا

برچسب ها: سرمربی نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار