فرمانده سپاه بابل گفت: دوم اسفند روز سرنوشت انقلاب اسلامی است و نمایش رزمایش و اقتدار بسیجیان هشداری برای دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 14 February 2020

پاسدار مرتضی رمضانی در سومین و آخرین مرحله رزمایش اقتدار رزم آوران علوی در سالن ورزشی شهید سجودی بابل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین بیش از یک هزار و ۷۴۰ شهید شهرستان بابل و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و یاد و خاطر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: الگو بودن انقلاب اسلامی برای همه آزادی خواهان دنیا ثمره ۴۱ سال ایستادگی، ایثار و مقاومت است.
وی تصریح کرد: دشمنان این نظام و انقلاب و ملت ۴۱ سال تلاش و توطئه و برنامه‌ریزی کردند اما نتوانستند در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی کاری از پیش ببرند.
فرمانده سپاه بابل با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رزمایش اقتدار بسیجیان یک برنامه و رزمایش ساده نیست، خاطرنشان کرد: از روزهای اولیه پیروزی انقلاب دشمن تلاش و توطئه های مختلفی را برنامه ریزی کرد تا انقلاب شکوهمند را ساقط کند و سد راه پیشرفت انقلاب اسلامی شود اما به واسطه حضور بسیجیان در صحنه های مختلف همه توطئه های دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی آمریکای جهان خوار خنثی شد.
رمضانی در ادامه افزود: نمایش رزمایش و اقتدار بسیجیان درواقع هشداری برای دشمنان داخلی و خارجی است که بدانند بسیج سرزنده و با نشاط و پویا آماده دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و این آمادگی که در تک تک بسیجیان وجود دارد.
وی گفت: دشمن فکر می‌کند با به شهادت رساندن سرداران و فرماندهان مخلص این انقلاب که آخرینش سردار حاج قاسم سلیمانی بود،می توانند حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند اما اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند.
فرمانده سپاه بابل با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۱ سال انقلاب ،ایستادگی خودرا ثابت کرد، یادآورشد: ملت ما از روزهای اولیه پیروزی با امام دست بیعت دادند بعد از دوران دفاع مقدس و ارتحال امام با مقام معظم رهبری بیعت کردندو تاظهور حضرت ولی عصر پای انقلاب و ارزش های این نظام ایستادگی می‌کنند.
رمضانی افزود: این حضور بسیجیان در رزمایش اقتدار در واقع خط و نشانی برای دشمنان داخلی و خارجی و بیعتی با مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا وهمچنین بیعتی با همه شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه سردارحاج قاسم سلیمانی است.
وی با اشاره به اینکه دوم اسفند روز سرنوشت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دوم اسفند روز بیعت با آرمان حاج قاسم سلیمانی است و به دنیا حضورپرشورخود پای صندوق های رای برای استحکام نظام و وفاداری به انقلاب به نمایش خواهیم گذاشت و هم با انتخاب اصلح خودمان یک مجلس انقلابی شکل خواهیم داد تا از آرمان امام و شهدا دفاع کنند.
به گزارش ایسنا، اجرای مسابقه حرکات رزمی توسط گروه‌های ذوالفقار گردان‌های امام حسین (ع) از دیگر برنامه‌های رزمایش اقتدار رزم آوران علوی در سالن ورزشی شهید سجودی بابل بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار