جای بزرگان خالی
شوربختانه نمی توان انکار و پنهان کرد که این کم وزنی و نحیفی جایگاه و سطح نمایندگی مردم آمل در پارلمان ملی، هیچ نسبت نزدیکی با جایگاه و شأن و استحقاق بالای آمل و مردم آن ندارد!
کد خبر: ۸۲۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 14 February 2020

لطف الله آجدانی: مجلس باید عصاره فضیلت یک ملت باشد. اما با نگاهی به لیست نامزدهای تأیید صلاحیت شده رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم در آمل و وزن سیاسی و اجتماعی و فکری و فرهنگی هر یک از آنها ، نمی توان این واقعیت هرچند تلخ را انکار کرد که سطح جایگاه و کرسی نمایندگی آمل در مجلس ، در غیاب انبوهی از بزرگان آمل این کهن دژ تاریخ و شهری که در بلندای تاریخ و فرهنگ و تمدن پرشکوه ایران زمین چنان پرفروغ می درخشد که آسمانش از دیروز و امروز پر است از ستارگانی بزرگ و درخشان ؛ چنان به فرود در غلتیده است که بی هیچ تعارفی باید گفت ؛ وزن و سطح نامزدهای یازدهمین رقابت انتخاباتی برای نمایندگی مردم آمل در پارلمان ملی ( مجلس شورای اسلامی ) از وزن و سطح نمایندگی مردم آمل در پارلمان محلی ( شورای اسلامی شهر) پایین تر آمده است.

شوربختانه نمی توان انکار و پنهان کرد که این کم وزنی و نحیفی جایگاه و سطح نمایندگی مردم آمل در پارلمان ملی، هیچ نسبت نزدیکی با جایگاه و شأن و استحقاق بالای آمل و مردم آن ندارد! شورای محترم نگهبان از لیستی در آمل برای نشستن بر روی صندلی مجلس دفاع کرده است که به باورش جملگی دارای صلاحیت هستند ، ضمن احترام به صالحین ، اما چه کسی می تواند از میان اسامی این لیست صالحین ، یک اصلح را نشان دهد که وزن و حد و سطح فضیلتش هم سنگ با وزن و حد و سطح فضیلت تاریخ و فرهنگ و تمدن آمل باشد؟!

بی هیچ شک و تردیدی بسیاری از مردم آمل تا چهار سال دیگر و در آستانه انتخاباتی دیگر باید این پرسش را چه دردمندانه تحمل کنند که: « آیا عصاره فضیلت و استحقاق مردم با فضیلت شهر آمل برای ورود به مجلس همین قدر است؟»!چقدر اندک و کم وزن و نحیف ؟!

جای بزرگان خالی!

 

 مازندنومه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار