اسامی چهار پینگ پنگ باز اعزامی ایران به مسابقات انتخابی المپیک مشخص شد.
کد خبر: ۸۲۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 14 February 2020

نفرات اعزامی تنیس روی میز به مسابقات انتخابی المپیک مشخص شدند که بر این اساس برادران عالمیان در بخش مردان و ندا شهسواری و شیما صفایی در بخش بانوان به این مسابقات اعزام می شوند.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون در مورد نحوه انتخاب نفرات گفت: با اعلام کنفدراسیون آسیا مبنی بر چگونگی انتخاب ۶ سهمیه آسیا برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ و تعداد نفرات هر کشور برای شرکت در مسابقات انتخابی مناطق، فدراسیون تنیس روی میز نیز جلساتی را برای انتخاب نفرات برگزار کرد که طی نظر کادر فنی تیم های ملی و موافقت مدیریت فدراسیون نفرات اعزامی مشخص شدند.

او ادامه داد: کادر فنی تیم های ملی پیشنهاد کرد که نوشاد و نیما عالمیان نفرات اول و دوم ایران در رنکینگ جهانی و همچنین ندا شهسواری نفر اول ایران در رنکینگ زنان جهان به رقابت های انتخابی المپیک در تایلند اعزام شوند و برای نفر دوم بانوان قرار شد بین مهشید اشتری، شیما صفایی و پریناز حاجیلو نفرات منتخب در مسابقات انتخابی تیم ملی یک مسابقه دوره ای ۴ گیم از ۷ گیم برگزار شود و فرد پیروزی به مسابقات انتخابی المپیک اعزام شود. در نهایت امروز جمعه ۲۵ بهمن ماه این مسابقه برگزار شد و شیما صفایی بعنوان فرد پیروز این مسابقه بهمراه ندا شهسواری نمایندگان ایران در تایلند خواهند بود.

مسابقات انتخابی المپیک تایلند ۱۸ تا ۲۴ فروردین ۹۹ برگزار می شود./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار