کد خبر: ۸۲۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 12 February 2020

طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۰ ایستگاه هواشناسی کشور بارشی بیش از ۵ میلیمتر ثبت شده است و استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شهرستان دماوند تهران بیشترین میزان بارش را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعات پایانی دیشب (۲۲ بهمن) استان‌های اردبیل و گیلان بیشترین میزان بارش را در کشور داشته‌اند، به طوری‌که در ایستگاه هواشناسی سرعین اردبیل ۱۱.۴ میلیمتر بارش ثبت شده و پس از آن در ایستگاه هواشناسی جیرنده گیلان ۱۱.۳ میلیمتر بارش گزارش شده است.

بر اساس اطلاعات مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی، مازندران و شهرستان دماوند تهران ۱۰.۸ میلیمتر بارش طی ۲۴ ساعت گذشته دریافت کرده‌اند.

استان‌های قزوین و همدان نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین میزان بارش در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته هستند، به طوری‌که در ایستگاه هواشناسی معلم کلایه قزوین ۹.۴ میلیمتر بارش ثبت شده است و در تویسرکان همدان ۹.۳ میلیمتر بارش داشته‌ایم.

بر اساس اعلام سایت مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی در ایستگاه هواشناسی نصرت‌آباد سیستان و بلوچستان نیز ۸.۶ میلیمتر بارش و در ایستگاه لواسان تهران نیز ۶.۸ میلیمتر بارش طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار