با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هوای سرد به کشور، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، آماده اجرای عملیات برف‌روبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی هستند.
کد خبر: ۸۲۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 11 February 2020

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: راهداران در محورهای برفگیر استان مستقر هستند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هوای سرد به کشور، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، آماده اجرای عملیات برف‌روبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی هستند.

به گزارش مازنی خبر ، عباسعلی نجفی اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هوای سرد به کشور، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، آماده اجرای عملیات برف‌روبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی هستند.

وی با بیان اینکه ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند، افزود: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران استان طول محورهای برفگیر مازندران را ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس‌دهی به مسافران و در راه‌ماندگان است.

نجفی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

گفتنی است، مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار