تیم‌های رایکا بابل و شهرداری تبریز در انتهای جدول قرار دارند و خطر سقوط این تیم‌ها را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۸۲۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 08 February 2020

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، شکست سنگینی متحمل شد و تیم قشقایی این شهر هم مساوی کرد.

تیم قشقایی شیراز در هفته بیست و سوم این رقابت‌ها عصر شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم نود ارومیه بود که این دیدار در نهایت بدون رد و بدل شدن گل پایان یافت.

تیم نود ارومیه که در رده چهارم جدول رده بندی قرار داشت در این بازی اگرچه بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما از این برتری نتوانست استفاده کند و به مساوی قناعت کرد.

شکست سنگین و دور از انتظار فجریها

اما تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در دور برگشت این رقابت‌ها حال و روز خوبی ندارد، عصر امروز (نوزدهم بهمن) در سیرجان میهمان تیم گل گهر این شهر بود و در پایان با نتیجه دور از انتظار چهار بر صفر شکست خورد و به رده هشتم جدول سقوط کرد.

شاگردان داود مهابادی سرمربی تیم فجر از ابتدای لیگ این فصل خود را به عنوان مدعی نشان دادند و حتی در صدر جدول هم قرار گرفتند، روند مدعی بودن این تیم ادامه یافت و تا نیم فصل هم با قرار گرفتن در رده دوم جدول به کار خود پایان دادند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در دور برگشت نیز که قرار بود تقویت شود این امر محقق نشد و آنها با همان بازیکنانی که داشتند در دور برگشت حاضر شدند که نتوانستند نتیجه مطلوبی بگیرند و هم اینک هم در رده هشتم قرار دارند و فاصله خود را با صدر جدول زیادتر کردند.

به نظر می‌رسد با توجه به این روند که تیم‌های شیرازی به ویژه تیم فجر که مدعی بود، در لیگ دسته اول دارند، انتظار هفت ساله شیرازی‌ها برای صعود به لیگ برد هشت ساله شود.

با پایان یافتن این هفته، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۵ امتیاز هشتم و تیم قشقایی این شهر هم با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم ایستاده است.

همچنین در بالای جدول رده‌بندی، تیم مس رفسنجان با ۴۶ امتیاز صدرنشین است، خوشه طلایی ساوه با ۴۱ امتیاز دوم و تیم‌های گل ریحان البرز و نود ارومیه هم با ۳۹ امتیاز سوم و چهارم هستند.

در مسابقه‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

هم اینک تیم‌های رایکا بابل و شهرداری تبریز در انتهای جدول قرار دارند و خطر سقوط این تیم‌ها را تهدید می‌کند.

ایرنا

برچسب ها: رایکا بابل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار