فال روزانه شنبه 19 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/19
کد خبر: ۸۲۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 07 February 2020

 

فال روزانه شنبه19 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/19

  فال روز تولد (98/11/19)

  دوست عزیزی که 19 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی باهوش، حساس، انعطاف پذیر، مستقل و مهربان هستید. شما می توانید به راحتی با رفتار و کلام خود دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و امرود احترام و علاقه ی اطرافیان خود قرار دارید و اگر از این ویژگی های شخصیتی خود به درستی استفاده کنید امسال خواهید توانست موفقیت های زیادی را کسب کنید. امسال مسئولیت هایی که در محل کارتان به عهده شما هستند افزایش خواهند یافت. در نتیجه ی این مسئولیت پذیری و عملکرد خوبی که از خود نشان می دهید مورد توجه مقامات مافوق خود قرار گرفته و پاداش قابل توجهی دریافت خواهید کرد. ذهن شما امسال از خلاقیت زیادی برخوردار است و راه های جدیدی برای افزایش درآمد خود پیدا خواهید کرد. همسر شما اواخر امسال خبر هیجان انگیزی به شما خواهد داد که به احتمال زیاد خبر بچه دار شدنتان خواهد بود. سفر به مقاصد دوردست چه برای کار و چه تفریح بسیار مفید و پربازده خواهد بود. مجردها برای یافتن عشق باید صبور باشند. شهریور، آذر و بهمن مهم ترین ماه ها خواهند بود.


divider1


♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای رسیدگی به وضعیت سلامتی جسمی و روانی خود کمی وقت بگذارید. شما این اواخر آنقدر درگیر کارهایتان بوده اید که نسبت به این مسائل بی توجهی کرده اید و به این موضوع هیچ توجهی نداشته اید که سلامت جسمانی و روانی کاملا به هم وابسته هستند و اگر ذهن خود را بیش از اندازه با مسائل و مشکلات کاری درگیر کنید سلامتی جسم و بدن خود را نیز به خطر انداخته اید. چیزهایی مانند اضافه وزن، اعتیاد به هر چیزی و افسردگی همگی نشان دهنده ی این هستند که شما در زندگی خود به تعادل بیشتری نیاز دارید. مطمئن باشید اگر خودتان را به بی خیالی بزنید هرگز نخواهید توانست از عواقب این مشکلات رهایی پیدا کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کند

divider1
♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز روز بسیار خوبی برای برنامه ریزی کردن خواهد بود، پس سر حوصله به کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر کنید و ببینید چطور می توانید در این راه به موفقیت دست پیدا کنید. این کار باعث خواهد شد که احساس کنید کنترل امور زندگی تان در دست خودتان است و در نتیجه احساس آرامش کنید. اگر یک نقشه ی دقیق و حساب شده نداشته باشید رسیدن به اهدافتان می تواند حتی برایتان غیر ممکن شود. امروز از طرفی به شخصی که دوست دارید احساس نزدیکی می کنید و دلتان می خواهد که احساسات خود را با او در میان بگذارید، از طرف دیگر هم حرف هایتان با آنچه انجام می دهید در تناقض هستند؛ کمی زمان می برد تا اوضاع روبراه شود.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود
divider1
♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز روز خوبی برای فکر کردن به اهداف بلندپروازانه تان می تواند باشد. فکر کردن به این که واقعا از زندگی چه می خواهید و چه انتظاراتی دارید می تواند در تعیین اهداف و به واقعیت تبدیل کردن رویاهایتان نقشی اساسی داشته باشد. وقتی اهداف خود را مشخص کنید دست یابی به آنها نیز بسیار ساده تر خواهد شد، کافی است تصمیم خود را گرفته و اولین قدم را بردارید. بقیه ی کارها خود به خود روبراه خواهند شد. ترس، نگرانی و نداشتن اعتماد به نفس چیزهایی هستند که تنها نقش بازدارنده می توانند داشته باشند و تا زمانی که خود را از بند آنها رها نکرده اید نمی توانید انتظار داشته باشید که پیشرفت چندانی کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت

وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت

تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.
divider1


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز تصمیم گیری برای شما کمی سخت تر از همیشه شده است و نمی دانید چه انتخابی برای شما بهترین گزینه ی ممکن خواهد بود. شاید دیگران شما را به بدگمانی و وسواس محکوم کنند، اما خودتان می دانید که این احتیاطی که دارید به خرج می دهید شما را از پشیمانی های بعدی نجات خواهد داد. اگر شخصی یا موقعیتی باعث شده است که دچار شک و تردید شوید به احتمال زیاد شما هر چند ناخودآگاه، دلیل خوبی برای این تردید خود دارید. همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید و هر چقدر که لازم می دانید احتیاط کنید، اما نه به حدی که موقعیت های خوبی که در اختیارتان قرار می گیرند را از دست بدهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.
divider1


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شما احساس می کنید که باید از اهداف و انگیزه های خود دفاع کنید و این اصلا برایتان خوشایند نیست چون نمی توانید درک کنید که چرا باید چنین کاری را انجام دهید. سعی کنید رفتارها و واکنش های ناخوشایند دیگران را به خود نگیرید و در مورد هیچ چیزی بیش از اندازه ی لازم به کسی توضیح ندهید. در واقع اگر ضروری نیست اصلا هیچ چیز را به هیچ کس توضیح ندهید. شما مجبور نیستید تک تک حرکات و رفتارهای خود را برای دیگران توجیه کنید. سعی کنید کمی با خودتان تنها بمانید و با گوش کردن به صدای احساسات و افکارتان به خودتان انرژی ببخشید؛ شاید بتوانید برای این کار تنهایی به پیاده روی بروید و یا در کنج خلوت یک کافه دنج بنشینید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.
divider1


♍ فال امروز متولدین شهریور

آیا شخصی در زندگیتان وجود دارد که گاه و بیگاه ذهنتان را به خود مشغول می کند؟ اگر جوابتان مثبت است وقت آن فرا رسیده است که با این شخص صحبت کنید. خواه مشکلی بین شما وجود داشته باشد که باید حل شود، خواه احساس عاششقانه ای نسبت به این شخص داشته باشید که تا کنون از او مخفی نگه داشته اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که این موضوع مطرح شود. اگر نمی توانید به طور حضوری و مستقیم حرف هایتان رابا او در میان بگذارید با او تماس گرفته و یا برایش پیام بفرستید. حتی اگر به نتیجه ای که دلتان می خواهد دست پیدا نکنید هم حداقل خیالتان راحت خواهد شد که آنچه از دستتان برمی آمده است را انجام داده اید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.
divider1
♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

با این که معمولا خیلی اجتماعی تر و تندروتر هستید امروز برخلاف همیشه محافظه کار شده اید. این وضعیت شما ممکن است ناشی از شرایط کیهانی موجود باشد، اما اگر از آن به خوبی استفاده کنید نه تنها بد نیستند بلکه می توانند به نفعتان نیز باشند. این حالت باعث می شود در انتخاب اهداف خود و برنامه ریزی برای آنها جدیت بیشتری از خود نشان دهید. شما در حال حاضر نسبت به مسائل اجتماعی و فعالیت های انسان دوستانه علاقه و توجه زیادی پیدا کرده اید و احساس می کنید که باید به آنهایی که به اندازه خودتان در زندگی خوش شانس نبوده اند کمک کنید. اگر فکر می کنید در این زمینه کاری از دستتان بر می آید شک به دلتان راه ندهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر:زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند
divider1
♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز روی خودتان تمرکز کنید. شما فردی بسیار سخاوتمند و گاهی میزان این سخاوت و بخشندگی شما تا حدی زیاد می شود که به اشتباه می افتید و بیش از حد توان خود برای کمک کردن به دیگران و حل مشکلات آنها وقت و انرژی می گذارید. در نتیجه انرژی و تمرکز کافی برای رسیدگی به کارهای خودتان و مشکلاتی که به توجه شما نیاز دارند برایتان باقی نمی ماند. حداقل امروز وقتتان را به خودتان اختصاص دهید و روی مسائل و مشکلات شخصیتان تمرکز کنید. حتی اگر می بینید که به کمک و راهنمایی نیاز دارید سراغ افرادی که مورد اعتمادتان هستند بروید و از آنها تقاضای کمک کنید. بد نیست برای تنوع هم که شده گاهی هم دیگران به شما توجه و رسیدگی کنند!

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.
divider1


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز روز بسیار خوبی است تا برای خودتان برخی اهداف جدید تعیین کنید. آخرین باری که این کار را کردید چه زمانی بود؟ خیلی از ما فکر می کنیم که روز سال نو و روز تولدمان تنها روزهایی هستند که باید تصمیم های بزرگ و اساسی بگیریم و برای تحول زندگی خود برنامه ریزی کنیم، اما در واقع این کار را می توانید در هر روزی که بخواهید انجام دهید. در واقع عاقلانه ترین کار ممکن این است که به طور مرتب اهداف و برنامه های خود را بازبینی کرده و تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. امروز انرژی بسیار زیادی در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد تمام لحظه هایتان با شادی و تفریح همراه باشند؛ اجازه ندهید هیچ کس و هیچ چیزی مانع شما شود

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.
divider1


♑ فال روز متولدین دی

امروز یک نفر از اطرافیانتان باعث آرامش و راحتی خیال شما خواهد شد. این شخص ممکن است فردی باشد که برای شما آشناست، اما به احتمال زیاد اصلا فکرش را هم نمی کرده اید که در چنین موقعیتی در کنارتان باشد. شما معمولا ترجیح می دهید که زیاد حرف نزنید و سکوت خود را حفظ کنید و به همین دلیل هم نمی توانید اشخاصی که سعی دارند به شما نزدیک شوند را ببینید، اما این بدان معنا نیست که آنها هم شما را نمی بینند. امروز باید خودتان را کمی بیشتر با جریان اتفاقات هماهنگ کنید و دست از تلاش برای نظم دادن به زندگی دیگران بردارید تا ببینید کنترل نکردن اوضاع چندان سخت نیست.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.
divider1

 


♒ فال متولدین بهمن

امروز رفتار شما نسبت به همیشه تهاجمی تر و عصبی تر شده است. این رفتار شما ممکن است در به دست آوردن آنچه می خواهید به شما کمک کند، اما اگر احتیاط کافی نداشته باشید افرادی که برایتان خیلی عزیز هم هستند از دست شما ناراحت و دلخور خواهند شد. شما از آن دسته آدم هایی نیستید که حاضر هستند برای بالا رفتن از پله های ترقی روی دیگران و حقوقشان پا بگذارند، پس بهتر است قبل از برداشتن یک قدم اشتباه تمام راه های ممکن برای دست یابی به اهداف خود را مورد بررسی قرار دهید. مطمئنا خواهید توانست راهی پیدا کنید تا بدون آسیب زدن به دیگران به خواسته های خود دست پیدا کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.
divider1


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز سعی کنید کمی وقت صرف کرده و به موقعیت مالی فعلی خود فکر کنید. آیا درآمد شما به اندازه ای هست که بتوانید بی آن که به خودتان بیش از اندازه فشار وارد کنید روزگار بگذرانید یا مجبور هستید خیلی از هزینه ها مانند هزینه ی تفریح، هدیه دادن و سفر را از برنامه ی خود حذف کنید؟ اگر بودجه تان به سختی برای گذران زندگی کفایت می کند وقت آن فرا رسیده است که در روش زندگی خود تجدید نظر کرده و کار و حرفه ی جدیدی را برای خود انتخاب کنید. احساس می کنید با هر کسی که حرف می زنید صدایتان را نمی شنود. عصبانی نشوید و با نگاهی شوخ طبعانه و بدون سخت گیری به این قضیه نگاه کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار