جوان نوشهری با اصابت ضربات قمه و شلیک گلوله از پای در آمد
از آنجایی که اصابت گلوله از فاصله نزدیکی بوده به ریه‌ها و کبد مصدوم آسیب زیادی وارد کرده بود و با وجود تلاش کادر درمان و تزریق چند واحد خون به علت شدت جراحات جان باخت .
کد خبر: ۸۲۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ 07 February 2020

 به گزارش تابناک مازندران، ساعاتی قبل در روستای ملکار نوشهر، دو برادر با قمه و اسلحه وارد یک قلیان‌سرا شدند و جوانی به هویت «ع . ب» را به وسیله ضربات قمه و شلیک گلوله از ناحیه شکم و قلب و پهلو به شدت زخمی کردند.

بر اساس این گزارش ، فرد مجروح که دچار خونریزی وسیع شده بود توسط نیروهای مردمی به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر انتقال یافت.

متاسفانه اقدامات و تلاش کادر پزشکان این مرکز درمانی برای احیا فرد مضروب موثر واقع نشد و جوان یادشده به دلیل شدت صدمات و جراحات وارده به نقاط حیاتی بدن فوت کرد.

محمد سلطان تویه رییس بیمارستان نوشهر با تائید خبر فوق با بیان اینکه جوان نوشهری با اصابت شلیک گلوله از پای در آمد، گفت: در ساعت ۱۷ امروز جمعه ۱۸ بهمن ماه جوانی ۲۵ ساله که به شدت مجروح شده بود با ماشین شخصی با بیمارستان شهید بهشتی آورده شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله کادر پزشکی نسبت به مداوای شخص مجروح که از ناحیه سینه با شلیک اسلحه به‌شدت مجروح شده بود پرداختند و متخصص جراح و بیهوشی نیز بر سربیمار حاضر شدند.

رییس بیمارستان نوشهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که اصابت گلوله از فاصله نزدیکی بوده به ریه‌ها و کبد مصدوم آسیب زیادی وارد کرده بود و با وجود تلاش کادر درمان و تزریق چند واحد خون به علت شدت جراحات جان باخت .

به دنبال گزارش ماجرای نزاع منجر به قتل به نیروی انتظامی سریعا موضوع در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان امورجنایی برای دستگیری ضاربان فراری کماکان ادامه دارد.

بنا بر شنیده ها از منابع غیر رسمی و مردمی اختلافات_قدیمی در بروز این جنایت نقش داشته است و تاکنون مقامات قضایی و انتظامی منطقه واکنش رسمی به این موضوع نداشتند.

شاهدان عینی جمعه شب گفتند: این نزاع دسته جمعی در یک قلیان‌سرا رخ داده و طی آن ۲ برادر با قمه و اسحله وارد این محل شدند و یک جوان دیگر را با ضربات قمه و شلیک گلوله مجروح و روانه بیمارستان کردند.

جوان از ناحیه شکم و قلب مورد اصابت قمه و گلوله قرار گرفت ولی پس از اعزام به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر با وجود تلاش کادر پزشکی به علت خونریزی زیاد ، فوت کرد.

قاسم محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نوشهر جمعه شب اظهار داشت:

این حادثه در دستور پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفته تا سریعا از سوی ماموران آگاهی مورد رسیدگی قرار گیرد.

نیروی انتظامی در باره علت این درگیری تاکنون اعلام نظر نکرده است ولی مردم محلی علت آن را انتقامجویی اعلام کردند.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری نوشهر در غرب مازندران قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
جوانی و خامی ...واقعا جای تاسف داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار