همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر نخستین جایگاه عرضه کننده بنزین یورو ۴ در غرب مازندران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۱۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 02 February 2020

مدیرشرکت پخش ملی فرآورده های نفتی غرب مازندران منطقه چالوس عصر شنبه در مراسم افتتاح جایگاه بنزین یورو در شهرستان محمودآباد ، هدف از توزیع این نوع بنزین جلوگیری از افزایش میزان آلاینده ها ، کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامت مردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه مجهز به طرح کهاب ( جمع آوری بخارات بنزین ) است ، افزود: با اجرای طرح کهاب علاوه بر کاهش آلایندگی محیط زیست ، ایمنی جایگاه نیز افزایش می یابد و در مصرف بنزین نیز صرفه جویی می شود.

افزایش دوبرابری پروژه های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته

معاون عمرانی استاندار نیز در این مراسم بهره برداری ۸۶۶ طرح اقتصادی و عمرانی در دهه فجر امسال در مازندران خبر داد و گفت: هزینه اجرای این طرح ها حدود یک هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان است.

مهدی راز جویان با بیان اینکه ۴۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۴۹ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان مازندران کلنگ زنی خواهد شد گفت : پروژه های استان مازندران نسبت به سال گذشته افزایش دوبرابری داشته است.

گفتنی است جایگاه عرضه کننده بنزین یورو۴ در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با هزینه ای بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال که تماما متعلق به بخش خصوصی است به بهره برداری رسید.

با افتتاح این جایگاه سوخت برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد و شمار جایگاه های عرضه سوخت در شهرستان محمودآباد به ۱۲ باب رسید.

استان مازندران دارای ۲ شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی یکی در چالوس و دیگری در ساری مرکز استان است.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار