معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل خبرداد:
افتتاح بزرگترین کلینیک شمال کشور به نام امید و همچنین بهره برداری از ساختمان پزشکی قانونی بابل از جمله طرح های مهم در حوزه بهداشت و درمان است و برای این دو طرح حدود یکصد میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۸۱۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 30 January 2020

به گزارش تابناک مازندران ، همزمان با دهه فجر امسال ۷۲ طرح با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 قربانعلی ولیزاده بورا در گفت و گو با خبرنگارما بااعلام این خبر اظهار داشت: این طرح ها در حوزه بهداشت و درمان ، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری ، راه و شهرسازی و توسعه زیرساخت های آب ، برق و مخابرات می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهروندان زیادی از غرب مازندران در حوزه بهداشت و درمان به بابل مراجعه می کنند ، طرح های بزرگ دهه فجر در این شهرستان در زمینه بهداشت و درمان است که با حضور مسئولان وزارت بهداشت به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل خاطرنشان کرد: افتتاح بزرگترین کلینیک شمال کشور به نام امید و همچنین بهره برداری از ساختمان پزشکی قانونی بابل از جمله طرح های مهم در حوزه بهداشت و درمان است و برای این دو طرح حدود یکصد میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد : افتتاح پل روستایی امامزاده شاهزاده رضا بندپی بابل که طلسم ۱۴ ساله این طرح شکسته شد، با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه صنعت سورتینگ و بسته بندی هم یک طرح بسیار مهم با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که در کیفی بخشی صادرات می تواند نقش مهمی داشته باشد.

ولیزاده در پایان گفت: بسیار خرسندیم که علی رغم محدودیت های مالی و تهدیدهای ظالمانه خدمت رسانی به مردم متوقف نیست و دهه فجر فرصت بسیار مطلوبی است که این طرح ها که دستاوردهای نظام است برای مردم به خوبی تشریح شود.

لازم به ذکر است که شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و شش بخش می باشد.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

برچسب ها: دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار