پس کو این افزایش ده ساله ؟؟!! عجیب تر آن که همگی در دولت و مجلس خود را متشرع و مقید به شرع می دانند اما حق یارانه ملت را چندین سال است با یک ماه دیرکرد ( اواخر هر ماه )پرداخت می کنند ! آیا می دانید بانک ها برای هر روز دیرکرد جریمه اخذ می کنند؟! جریمه این چند سال دیرکرد ( بخوانید حق الناس ) را چگونه پرداخت می کنید ؟!
کد خبر: ۸۱۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ 30 January 2020

به گزارش تابناک مازندران، نسخه ای که با عنوان ادغام کمک معیشتی (حاصل از افزایش قیمت بنزین ) و یارانه (دست نخورده از اولین سال اجرای آن یعنی حدود ده سال !!! ) برای ملت پیچیده اید را با درآمدهای خود در مجلس و ریخت و پاش های آنچنانی در مجلس و دولت مقایسه نکنید ؛ با جیب پاره مردم کوچه و بازار مقایسه کنید !

تصورتان از ۷۲ هزار تومان در ماه واقعا چیست ؟!! آخرین بار که خودتان شخصا برای خرید به بازار و مغازه ها سر زده اید چند وقت گذشته است ؟! با این مبلغ چه می توان خرید ؟!
چرا اصرار دارید که فکر کنید ملت چیزی نمی فهمند یا برعکس شما با منت برای شان منبع درآمد !!! ایجاد کرده اید ؟!
محاسبه قدرت خرید با این مبلغ ۷۲ هزار تومان در بازار کار سختی نیست !
ضمن آن که ده سال بر سر ملت کلاه گذاشته شده است چون طبق همان قانون هدفمندی یارانه ها قرار بود با افزایش سالانه قیمت ها ؛ مبلغ یارانه ها نیز افزایش یابد ؟ پس کو این افزایش ده ساله ؟؟!! عجیب تر آن که همگی در دولت و مجلس خود را متشرع و مقید به شرع می دانند اما حق یارانه ملت را چندین سال است با یک ماه دیرکرد ( اواخر هر ماه )پرداخت می کنند ! آیا می دانید بانک ها برای هر روز دیرکرد جریمه اخذ می کنند؟! جریمه این چند سال دیرکرد ( بخوانید حق الناس ) را چگونه پرداخت می کنید ؟!

ملت به نمایدگانی که به این طرح رای می دهند ؛ رای نخواهند داد و آنان را از مجلس اخراج خواهند کرد . خواهید دید ...

سید رضا حسینی
فعال سیاسی و رسانه ای

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار