کد خبر: ۸۱۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ 26 January 2020

به گزارش فرتاک ورزشی،

تیم های نود ارومیه و رایکا بابل بعد از نود دقیقه تلاش در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به تساوی بدون گل رسیدند تا ارومیه ای ها دو امتیاز بسیار حساس را از دست بدهند.

ارومیه ای ها که تیم خوبی را روانه مسابقات این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال نموده اند، علی رغم تمامی شایستگی هایی که دارند، اسیر حواشی خود ساخته ای می شوند که آنها را زا هدف اصلی دورو دورتر می کند و باید گفت با دستان خود چاهی عمیق برای خود کنده اند که از آن خلاصی نخواهند داشت.

 شاگردان بیاتلو در این بازی نتوانستند پیروز میدان باشند تا دو امتیاز بسیار مهم را از دست بدهند ، هفته ای که می توانست با توجه به شکست گل ریحان البرز، آنها را 39 امتیازی کرده و بعد از مس رفسنجان در جایگاه دوم قرار دهد که این چنین نشد تا آه از نهاد هواداران پرشور و دوست داشتنی آنها بر آید.

 رایکا بابل نیز با این تساوی 18 امتیازی شد تا در مکان هفدهم جدول قرار بگیرد و شاگردان علی نظرمحمدی هم چنان روی نوار قرمز و منطقه خطر گام بردارند ولی آنها از سه بازی گذشته خود توانسته اند یک پیروزی و دو تساوی کسب نمایند که همین نشانگر روند رو به رشد آنها می باشد تا هم چنان امیدوار باشند که در ادامه مسابقات خود را از منطقه خطر دور نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار