کد خبر: ۸۱۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 25 January 2020

در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم پیکان تهران از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس از تیم نساجی مازندران میزبانی می‌کند.

هر دو تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فعالیت داشته‌اند اما تیم نساجی به مراتب پرکارتر از حریف امروزش عمل کرده است. نساجی با اضافه کردن روح الله باقری، حسین ماهینی، حامد بحیرایی، سعید کریمی و مهدی رحیمی آماده ادامه رقابت‌های لیگ شده است.

مسابقه تیم‌های نساجی و پیکان در هفته دوم لیگ نوزدهم با رد و بدل شدن 7 گل به پرگل‌ترین مسابقه دور رفت لقب گرفت. در این بازی تیم نساجی در دقایقی 36، 48 و 51 توسط رضا علیاری، علی شجاعی و رضا دهقانی به گل رسید و در ورزشگاه خانگی‌اش به برد نزدیک بود که با کامبک ناقص شاگردان فرکی رو به رو شد.

پیکان در این مسابقه که حتی شانس برتری هم داشت در دقیقه 40 ابتدا با پنالتی شهریار مغانلو به گل رسیده بود و در دقایق 72 توسط سعید واسعی و 83 با ضربه پنالتی مجدد مغانلو به گل رسید. پیکان در لحظات پایانی بازی که با اخراج محمدرضا مهاجری هم همراه شده بود نزدیک به گل تساوی هم بود اما در نهایت با نتیجه 4 بر سه شکست خورد و به امتیاز نرسید.

در دو دیدار پیش از این مسابقه پرگل در رقابت‌های لیگ برتر تیم پیکان موفق نشد نساجی را شکست بدهد و آنها در دو مسابقه با نتایج 2 بر صفر و یک بر صفر شکست خوردند. در رقابت‌های لیگ دسته اول این تیم نساجی بوده که نتوانست پیکان را شکست بدهد با دو برتری دو بر یک و دو بر صفر پیکان برابر قرمزپوشان قائمشهری.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار