کد خبر: ۸۱۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 22 January 2020

مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر چهارشنبه در نشست بررسی طرح اسکله دریایی اظهار داشت: طرح اسکله‌های دریایی برای نخستین بار در کشور مطرح و اجرا می‌شود، زمانی می‌تواند به تحقق نزدیک شود که سرمایه گذاران آن آماده و فرآیند سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی کوتاه و تسهیل شود و اعتبارات و تسهیلات لازم به این منظور به طرح یاد شده اختصاص یابد.

استاندار مازندران گفت: تأیید موافقت اصولی این طرح‌ها و قول مساعد برای اختصاص اعتبار و تسهیلات برای اجرای این طرح‌ها با بهره کم از رئیس سازمان بنادر و دریانوردی اخذ شده است.

وی افزود: در این طرح به جای انتخاب ۱۳۴ مشاور در جهت کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری و تسریع در اجرای طرح‌ها یک مشاور انتخاب می‌شود و بعد از ارائه موافقت اصولی که توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان بنادر و دریانوردی کشور صورت می‌گیرد، همزمان با ایام الله دهه فجر و در یک زمان اسکله‌ها به سرمایه گذار سپرده می‌شود.

حسین زادگان گفت: از جمله مزایای قابل ذکر آن که سرمایه گذار بدون مراجعه برای اخذ استعلامات لازم به دستگاه‌های مسئول در زمان طولانی، مجوز سرمایه گذاری را با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان بنادر و دریانوردی کشور دریافت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار