این نامه که از طرف کمیته ملی المپیک ایران به IOC ارسال شده، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران آن را امضا کرده‌اند.
کد خبر: ۸۱۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 16 January 2020

کمیته بین‌المللی المپیک در سایت خود اشاره کرد که مسئولان ورزش ایران دیداری با توماس باخ در خصوص مسائل ورزش ایران و رعایت منشور المپیک داشتند.
فارس، یکی از رسانه‌های خارجی روز گذشته به نقل از توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد کمیته ملی المپیک ایران نامه کتبی داده که سیاست‌های تبعیض‌گونه را در رقابت‌های ورزشی پایان خواهد داد.

باخ اعلام کرده است که این نامه که از طرف کمیته ملی المپیک ایران به IOC ارسال شده، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران آن را امضا کرده‌اند. اگرچه این موضوع از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک تایید نشد و آنها اعلام کردند در جریان این سفر نامه‌ای به امضا نرسیده است.

کمیته بین‌المللی المپیک هم در سایت رسمی خود به جریان نامه اشاره نکرده است. سایت IOC نوشته است: توماس باخ از مسعود سلطانی فر وزیر امور جوانان و ورزش جمهوری اسلامی ایران، به همراه سید رضا صالحی امیری رئیس جمهور ملی ایران استقبال کرد. محور بحث و گفت‌وگوها در خصوص نقش ورزش در جامعه ایران و پیروی از منشور المپیک بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار