در حالی که حدود ۱۲ ساعت از زمان رسمی ۲۸ روزه نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتری در ایران باقی مانده نساجی قائمشهر موفق شد تا قرارداد چهار بازیکن جدیدش را برای نیم فصل دوم به ثبت رساند و همچنان به دنبال حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس است.
کد خبر: ۸۱۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 14 January 2020

حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس تهران در ساعات پایانی نقل و انتقال و تنها چند ساعت پس از انعقاد قرارداد ۱.۵ ساله یحیی گل محمدی سرمربی سابق شهر خودرو مشهد با پرسپولیس در کسوت سرمربی تیم سرخ پوشان پایتخت در فهرست مازاد این تیم قرار گرفت.
رایزنی نساجی با ماهینی
براساس این گزارش با قطعی شدن قرارگیری نام این بازیکن پرسپولیس در فهرست بازیکن آزاد و اخراجی، مسوولان نساجی قائمشهر از جمله قائم مقام این باشگاه باب گفتگو را با ماهینی ۳۳ ساله اهل بوشهر باز کردند تا بتوانند وی را به این تیم شمالی بیاورند که در صورت توافق ماهینی سومین پرسپولیسی است که در فصل جاری رقابت های لیگ برتر به نساجی می آید.
اگرچه به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نساجی قائمشهر در صورت اصرار به انعقاد قرارداد با این بازیکن نیاز به دریافت مجوز قانونی از فیفا ( فدراسیون جهانی فوتبال جهان) دارد که پیش بینی می شود فدراسیون جهانی نیز مشکلی برای موافقت نداشته باشد و این بازیکن برای نیم فصل دوم برای تنها نماینده شمالی کشور در رقابت های لیگ برتر بازی کند.
ثبت قرارداد ۵ بازیکن در فهرست نساجی
نایب رییس هیات فوتبال استان مازندران گفت: تا ساعت ۲۴ شب گذشته قرارداد چهار بازیکن جدید نساجی قائمشهر برای نیم فصل دوم به ثبت رسیده است و حضورشان در این تیم قطعی شد.
هادی خلردی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این بازیکنان را مهدی رحیمی، سعید کریمی، روح الله باقری و حامد بحیرایی اعلام کرد و اظهار داشت: حسین کیانی مقدم نیز در فهرست نساجی قائمشهر قرار داشت که به دلیل پایان یافتن زمان قانونی نقل و انتقالات برای حضورش نیاز به مجوز از فیفاست.
وی در مورد ثبت قرارداد حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس در هیات فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون نام این بازیکن برای ثبت به هیات فوتبال ارسال نشد و چنانچه نساجی بخواهد این بازیکن را جذب کند باز هم نیاز به مجوز قانونی از فیفا دارد.
خروجی نساجی برای نیم فصل دوم
سایت رسمی باشگاه نساجی اعلام کرد: اگرچه این تیم تاکنون با چهار بازیکن جدید برای نیم فصل دوم قرارداد بست، ولی پنج بازیکن قبلی نیز این تیم را ترک کردند و راهی تیم های دیگر لیگ برتری شدند.
براساس این گزارش حسن جعفری و میلاد سرلک از نساجی به شهر خودرو، رضا علیاری به گل گهر سیرجان و امید سینگ به نفت مسجد سلیمان رفت. محمد قاضی که از شهر خودرو در نیم فصل اول به نساجی آمد به دلیل عدم صدور کارتش صرفا چند بازی این تیم شمالی را در لیگ برتر همراهی کرد و درروز آخر نقل و انتقال، طبق بندی، قراردادنامه اش را به صورت یک طرفه لغو کرد ولی تاکنون تیمی که این بازیکن با آن قرارداد بست، مشخص نشده است.
حضور مقتدرانه در نیم فصل دوم
سرمربی نساجی قائمشهر در باره تیم اش گفت: نساجی در نیم فصل اول با وجود قابلیت های فنی نتوانست نتایجی که هدفگذاری شده بود را کسب کند و در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن جدید به دنبال ارتقاء جایگاه تیمش در جدول این رقابت هاست.
رضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسامی بازیکنان مدنظرش را در اختیار قائم مقام باشگاه نساجی قرار داده و امیدوارست که باشگاه بتواند تمام این بازیکنان را جذب کند.
وی اضافه کرد: انتظار هواداران از نساجی قائمشهر در فصل جاری رقابت های فوتبال به دلیل بازی خوبی که در داخل زمین انجام می دهد، بالاتر رفته و تاکنون نیز با وجود نقاط ضعف و قوت، هواداران از تیمشان به درستی حمایت کردند و باید برای جبران این حمایت ها، نساجی در نیم فصل دوم نتیجه بگیرد.
اسامی بازیکنان نساجی در نیم فصل دوم
بازیکنان نساجی در نیم فصل دوم، محمدامین رضایی،مجتبی بیژن،مجتبی ممشلی،رحمان جعفری،علی‌اصغر عاشوری،محمد مهدی نظری،علی شجاعی،رضا دهقانی،محمدجواد جلالیان،حامد شیری،محمد میری،احسان قهاری،مهرداد کفشگری،محمدحسین باباگلی،حسین زامهران،محمد عباس‌زاده (کاپیتان)،حسین خطیر،نیما میرزا زاد،محمدعرفان معصومی،باقر نیاری،فرجام جمال،علی رضا حقیقی،محمد شیرخانی، سعید کریمی،روح‌الله باقری، مهدی رحیمی و حامد بحیرایی هستند.
پیش بینی می شود طبق درخواست سرمربی تیم نساجی قائمشهر ۲ بازیکن دیگر نیز به این تیم اضافه شوند.
نساجی قائمشهر از ۱۶ بازی نیم فصل اول فوتبال باشگاههای ایران با ۱۶ امتیاز در رده دهم این رقابت ها قرار دارد.ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار