معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: ۲۷۰۰ مازندرانی نیکوکار به نیابت از سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی حامی ایتام و فرزندان طرح محسنین شدند.
کد خبر: ۸۱۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶ 13 January 2020

احمد سعادت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۷۰۰ مازندرانی به نیابت از سردار مهربانی‌ها حامی ایتام و محسنین شدند، اظهار کرد: بیشترین حامیان در این بخش از شهرستان‌های بابل، کمیته امداد منطقه یک ساری و قائمشهر بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به استقبال خیران شناسنامه این شهید گرانقدر تهیه و در تمامی ادارات کمیته امداد شهرستان‌های مازندران موجود است، تصریح کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به این ادارات (کمیته امداد شهرستان‌ها) شناسنامه را دریافت و حامی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امداد مازندران خاطرنشان کرد: همچنین مردم نیکوکار و خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ به طرح امواجی از بهشت بپیوندند.

سعادت گفت: طرح امواجی از بهشت به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تلفیق آن با فرهنگ ایثار و شهادت، با همت کمیته مازندران، بنیاد شهید، اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اوقاف و امور خیریه با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به نیابت از شهداء از شهریور ماه سالجاری آغاز شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار