کد خبر: ۸۱۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 10 January 2020

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این رقابت‌ها طی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ دی ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که رده بندی نفرات برتر پنج وزن نخست به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: ۱- علیرضا سرلک ۲- آرسن هاراتونیان (ارمنستان) ۳- مجید داستان و میهران جابریان (ارمنستان)
۶۵ کیلوگرم: ۱- میثم نصیری ۲- ابوالفضل حاجی پور (مازندران) ۳- خیراله قهرمانی و امیرحسین مقصودی
۷۹ کیلوگرم: ۱- علی سوادکوهی (مازندران) ۲- امیرحسین کاووسی (مازندران) ۳- بابک صفری (مازندران) و حمیدرضا زرین پیکر
۹۷ کیلوگرم: ۱- مجتبی گلیج (مازندران) ۲- جواد نظری ۳- دانیال شریعتی نیا و علی شعبانی (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: ۱- پرویز هادی ۲- امین طاهری ۳- یداله محبی و عباس فروتن (مازندران)
همچنین در پنج وزن دوم این رقابت‌ها محمد صادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، جلال زمان و احمد بذری در ۸۶ کیلوگرم و محمدجواد ابراهیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم چهار فینالیست مازندرانی در روز دوم این رقابت‌ها هستند که امروز برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان می‌روند.
همچنین عزت اله اکبری کشتی گیر خوب مازندرانی در جریان رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد.
عزت اله اکبری دارنده مدال نقره قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۳ (بوداپست مجارستان) و مدال‌های طلا و برنز قهرمانی آسیا و نقره بازی‌های آسیایی عصر دیروز پس از مغلوب شدن با نتیجه ۲ بر یک مقابل حسین شهبازی در دیدار نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم با بوسیدن تشک کشتی خداحافظی کرد.
عزت کشتی که با دشواری‌های زیاد روبرو بود و مشکلات و مصدومیت‌ها آزارش می‌داد سرانجام تصمیم گرفت پس از شکست در جان جهان پهلوان تختی و از دست رفتن شانس حضور در المپیک توکیو، به دوره قهرمانی اش پایان دهد.
سال ۹۴ بود که گفته شد به دلیل مشکلات در ناحیه گردن و نخاع حق ادامه کشتی ندارد، اما با رشادت، پس از تقریبا دو سال برگشت و دو مدال مهم گرفت با این حال یک نقره جهانی، یک طلای آسیا و یک نقره بازی‌های آسیایی و چندین و چند عنوان در جام‌های جهانی و تورنمنت‌های معتبر هم نمی‌تواند افسوس مان را برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار